|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
#calendar##
:: 最新日誌 ::
:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言
:: 我的好友 ::
:: 我的連結 ::
|
| 2006 年 2 月 3 日 星期五 |
 | |
2月2日  |
琴晚同啊片佢地係我屋企到通頂,正啊,係到吹下水,打下牌,睇下波咁真係very good啊,我地玩到,
6點鍾大家就去訓一陣,訓到9點鍾我地就起左身啦,跟住就整野出去打機啦,打左1個鍾到就去唱k啦
今日唱k真係唱得好好玩,唱完k原來簡頭係大陸番左黎啦,咁佢咪黎葵芳搵我地一齊玩囉,跟住我,中仔,
肥華,簡頭,奶粉,就去左睇戲啦,個場咩咩新人王呢,好搞笑嫁,不過我覺得一般,睇完戲之後都6點鍾啦,
跟住丹丹姐打備我話佢係葵芳,咁我又係葵芳,咁咪去搵佢吹下水囉,吹左一個鍾到就番屋企啦,本來諗
住晚上落去打機既,不過太累啦,所以冇去到.........

|
| 發表時間︰2006-02-03 12:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 30 日 星期一 |
 | |
| 1月30日 |
見朝早冇咩野做,咁咪打下日記囉,因為我等陣就番大陸啦,唉!我真係唔想番嫁,好悶,
不過算啦....過2日就番黎嫁啦...GOoD_LuCkY

 |
| 發表時間︰2006-01-30 09:12 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 27 日 星期五 |
 | |
| 1月27日 |
今日12點幾起身,跟住係屋企食下野,打下機就到3點鍾啦,跟住就落左去打機,
打到6點到,就番屋企食飯啦,食完之後又係落去打機,跟住啊片,啊mai,啊發個
d就黎左一陣打啦,打到晚上2點幾,佢地就黎左我屋企玩啦,正啊,係我屋企打下
機咁,打到5點到,落左去坐,我地係到晨運啊,笑到我死,咁玩到6點幾,唉!真係好眼
訓,咁佢地就坐車走啦,我就番屋企,訓攪,訓到下就2點幾先起身,祝大家新年快樂... |
| 發表時間︰2006-01-28 02:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 26 日 星期四 |
 | |
| 1月26日 |
今日真係我開心啊,因為就係小第既生日,我地放左學之後仲去唱k啦,真係玩得好開心,
今日真係要多謝好多人,如果冇左你地我都唔僧咁開心,我呢世都唔會唔記得我呢個16
歲既生日,多謝既人有(排名不分先後)有簡頭,奄春,奶粉,中仔,啊片,啊mai,雅恩,麼囉,臭富
叫雞,啊發,鬥牛,啊祟,啊饒,雞龍,龜安,力水,c_wai,丹丹,啊玲,啊sa,鮑魚,豬芯,大頭聰,肥華,
啊be,臭弧老,仲有好多好多,如果我唔記得左打你個名請你唔好介意,我都係好衷心咁多謝你地,
愛爆你地啊,希望同你地玩直都永遠,I LoVe yOu foREvEr

|
| 發表時間︰2006-01-26 11:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 31 | » | |