chuhoiching

暱稱: ~LoVe程程~
性別: 男
國家: 香港
MORE...

 由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
 
     

#calendar##

:: 最新日誌 ::

2007-07-28
2006-12-31
2006-11-03
2006-10-12
2006-10-09

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言
  


:: 我的好友 ::


:: 我的連結 ::

我既第2個日記
      



RSS Feed
2006 年 1 月 17 日  星期二 晴天
1月17日

琴晚3點幾先訓得著,唔知點解呢排都係咁,好遲都未訓,今日又係差d唔識起身,我地既片哥就勁lu

日日測到得番2個字佢先番黎測,真係備佢吹脹,今日我地湔英文聆聽同埋默書,唉!2個都唔係好識,

因為我年年都唔溫英文默書既,仲要miss係到一邊讀我同奄春就係到一邊玩,今日好早就走得,不過

miss唔備我同佢走,話我地係到講野喔,好彩罰左一日既留堂班姐,放左學我地首先去中葵到坐下,跟

住就去唱k啦,由11點幾唱到4點,嘩very good啊,過左中雖然口快快係到鬧奄春,sorry囉奄春哥,我

有時口快快講左一d唔岩聽既野-.="""仲有我冇啦啦係到串臭孤老(花名黎嫁姐)唉!真係唔好意思啊

我以加都好後悔tim,1過我知佢地唔會咁小氣嬲我既,好野聽日唔洗番學,可以係屋企打下機,落去同佢

地打下機啦.....

發表時間︰2006-01-17 09:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 16 日  星期一 晴天
1月16日 愉快

今日就係我地學校測驗,我今日又差d唔知酲,好彩係樓下見到我地學校d人,又一齊搭的士先冇遲到炸,

今日番到去好多人都未番到,咁咪去廁所坐下囉,坐坐下係廁所見到佢地,跟住見就黎打鍾,咪啦啦琳去

買隻珍珠雞食下先囉,點知食食下備訓導見到,咁我為有食快d啦,今日測中文,識d唔識d,死人啊片9點

幾先番黎,琴晚打飛機打到今日唔知酲啦,低佢死嫁,我測作文個陣,係咁係到講野,備miss寫左我個名

罰左我係到靜坐10分鐘,跟住就同簡頭,等等啦,唉!唔想打名,我地行去中葵食番枝野,咁就行落去葵芳啦

點知係新都會見到學校d訓導,佢都傻既上年我備你地捉,今年酲左好多啦,唔該用d新招啦,係葵芳行左

陣本身話搵饒饒去打機既,跟住就唔知條友死左去邊.........

發表時間︰2006-01-16 09:19 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 14 日  星期六 晴天
1月14日 愉快

番埋今日,下個星期我地就測驗啦,都幾開心,因為唔洗上堂又有得早放,今日頭個堂聖經,唉!個miss都

kid既,冇啦啦又話我講野,冇啦啦又係到屌我喔,我第一次都唔埋佢嫁啦,由佢屌,點知條友仔愈來愈勁,

咁我只我屌番佢囉,第一堂就備人屌冇曬引-.="""跟住個幾堂都係同平時冇咩分別,lunch又係去左麗瑤

食啦,最後個2堂係電腦,上堂我係到玩msn備佢知道左,罰左我2個字冇得玩,都好嫁啦,放左學次後又係要

留堂,不過今次留好快就走得,放左學之後就同簡頭,奄春,一齊行落去我地f2成日一齊玩既地方啦,就係中葵啦

呢到就勁啦,我地班友係到經歷過好多風風雨雨,有開心既都有唔開心既,今日行番落去睇,一張一張既片段係我

心目中不停咁播放,好懷念以前呢d日子,不過依加以成回憶,個左一排番到去依然咩都冇變過,連有個人日日黎放

狗既,我都記得佢隻狗既名,佢同我講你咁都記得,都幾開心既開以番去行下,行完就同簡頭一齊番屋企啦.......

發表時間︰2006-01-14 01:11 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 12 日  星期四 晴天
1月12日 愉快

今日又係番學啦,7點幾先起身,跟住7點10個字先出門口,諗住遲到啦,點知一落到下面就見到我地

學校d人啦,咁咪叫佢地一陣搭的士囉,點知5分鐘就到左學校啦,真係快過坐火箭啊,跟住又係上堂啦

悶悶悶,今日教英文個miss冇番,個代課miss同我地傾計,平時佢成個老虎咁嫁媽,點知今日佢如我地係到

傾計喔,仲傾得好開心好好笑tim...lunch同平時一樣落去食啦,放左學要留堂,簡頭係到等我,仲同埋我一齊

去留堂班tim,真係好開心,仲好多謝簡頭啊,雖然佢今日同我玩個陣唔小心整情我塊面,不過唔緊要啦,我知你

係唔小心既,放左學就同簡頭,奄春,個d一陣行落葵芳跟住就番屋企啦.........

發表時間︰2006-01-12 11:08 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 10 日  星期二 晴天
1月10日 感動

                      

今日都係唔開心既一日,今日一起身點知8點幾啦,唉!又遲到,咁咪上就唔番學,下就先番囉,如果唔

係嫁話就第10次遲到嫁啦,呢排都唔知點解唔識得酲,咁就11點幾起身開左部電腦,開左msn點知

得個2條友,咁咪同左奶粉姐傾左陣,跟住就落左去買正野食啦,跟住打左陣機就番學啦,首先去左搵

佢地食lunch先,跟住就番學校打波啦,跟住就上左2堂木工啦,唉!唔好題啦搞得最樣衰,跟住就放學

啦,要留堂,我就坐左係到啦,咁個位本生就奄春坐左係到既,咁佢番黎踢我叫我走,咁我咪走囉.....

跟住佢又唔知去左邊,咁我咪囉左佢本身坐個張登黎同我個fd住囉,點知佢番黎係到大聲咁閙我喔

咁我咪同佢係啊sir面前鬥屌囉,坐你左你拿過黎張死人野,你拿過第2張洗撚死咩,又唔洗你行2步

我都覺得好無謂,咁都同佢嘈,希望過左去就算啦kaka

發表時間︰2006-01-10 11:35 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]