chuhoiching

暱稱: ~LoVe程程~
性別: 男
國家: 香港
MORE...

 由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
 
     

#calendar##

:: 最新日誌 ::

2007-07-28
2006-12-31
2006-11-03
2006-10-12
2006-10-09

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言
  


:: 我的好友 ::


:: 我的連結 ::

我既第2個日記
      



RSS Feed
2006 年 1 月 9 日  星期一 晴天
1月9日 疑惑

今日又係番學啦,7點幾起身,跟住見冇野做咪食下野先,跟住簡頭就打電話備我叫我一齊唔好拿pe衫,

我不嬲都唔想拿嫁啦,跟住陪佢唔著,跟住就去左番學啦,落到樓下又見到我地學校d人,咁咪叫佢一齊

住的士囉,番都學校仲好早咁咪去左買d野食,跟住就上堂啦,第一堂maths又係咁啦,全班都冇做功課

企係到備啊sir屌到死,跟住個2堂都係平平有琪嫁啦,小息完就上英文,上完英文就上pe啦,真係備我估

中有好多人冇3,嘩good啦我有人陪啦,上完pe就lunch啦,跟住我企係操場到,聽到3樓有人叫我,啊片

就係到叫快d上黎開門啦你老味,跟住佢條友仔唔知miss係佢後面,備佢笑死啊!lunch落左去麗瑤食同

啊片,啊發,奄春,麼囉,臭富,簡頭個d啦,食完番黎諗住打波嫁媽,點知佢話就黎測驗唔備借,凸-.=凸唉!

跟住放左學又要留堂,可憐備老陳留到5點先閃得跟住同佢地行左落葵芳坐左陣就番屋企啦

發表時間︰2006-01-09 09:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 8 日  星期日 晴天
1月8日 疑惑

呢排2日都唔記得左打日記tim.....因為真係我凍好凍啊,次次都諗住打日記不過都唔記左

呢排真係大頭蝦...聽日又要番學lu,今日咁凍都冇咩定好去,都係落下街打下機吹下水咁...

真係冇咩野好打,得閒就傾下電話咁,very  good....希望快d過埋呢個星期啦,因為過埋呢個

星期我地就測驗啦,測完又放假lu真係正到爆啊.....

發表時間︰2006-01-08 08:07 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 5 日  星期四 晴天
1月5日 開心

今日,唔知酲起身番學,10點到啊媽打備我,我先識得起身-.="""跟住拿拿臨就去番學啦,

頂佢啊一番到去就叫我打電話,仲要記埋我缺點tim...跟住就上去上堂啦,上左2堂英文唔錯

幾好玩係到傾計,仲意做咩就做咩,lunch就同左簡頭,麼囉,奄春,啊片個d食...跟住就番左去學

校打波啦,下就2堂電話,咁我係到玩msn,跟住唔知啊sir係我後面,條友仲係我後面抄咳-.="""

放學又係要留堂班....簡頭個d係到等我,唔知點解簡頭呢排係學校等我呢?不過都好既有人陪我放

學,多謝你喔簡頭哥....講真啊條死仔邊有咁好死啊,佢係條女唔得閒搵唔到條女先係到等我姐kaka...

發表時間︰2006-01-05 11:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 4 日  星期三 晴天
1月4日

今日同平時一樣都係咁啦,今日7點幾起身就去番學啦,番到學校就第一時間去買野食..

上咩堂,我都唔想打啦,唔知點解,我呢排番學校真係唔知有咩好做咁,日日番去都好次

番去運吉咁,個心唔知點解好煩好煩....好次有好多野都諗唔通咁,日日都係咁番學放學

我真係就黎死啦....到左f3就係咁,可能係我地班悶啦,日日番學校都係做埋個d野,唉.......

我都唔知點啊,希望快d解決到啦,今日睇番f2既班相...我既心真係好想同番呢班同學一齊

我心係到諗點解f3會係咁既呢,我相信唔只我一個人係咁諗....不過點都好啦,希望明天會更好

發表時間︰2006-01-04 08:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 2 日  星期一 晴天
1月2日 開心

今日訓到2點幾先起身,本身班友仔叫我去打機既,咁我又冇咩心情去啦,一睇本手冊見到

聽日要番學立刻變到冇咩心情,點唔知開心好定唔開心好,番學都好既...可以見你班同學

但唔好既就係到依加我仲未做功課啊,點算呢,我諗我地班都冇咩邊個會做嫁啦,個個都咁

乖kaka,聽日就要番學啦,我都唔知起唔起到身tim.....希望睇日番學會好好玩啦,我諗都會

因為有我係到,我地班都唔洗驚悶,所以同我一班d人幾幸福kaka,自己讚自己tim

發表時間︰2006-01-02 06:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]