由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。不便之處,敬請原諒。
#calendar##
:: 最新日誌 ::
:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言
:: 我的好友 ::
:: 我的連結 ::
今日訓到11點幾起身,今日冇出到街,成日係都係屋企悶死-.+"""""
今日同中仔.簡頭.奶粉.魔囉.臭富.叫雞.去mk買3,成日都係行行行....跟住我地就去左影相啦,跟住有樣野仲pk啊
叫雞出面識個d fd話我個fd魔囉樣衷,跟住我咪打電話屌7佢囉,唉自己都係死肥婆話咩人樣衰啊,
照下自己個豬樣先話人啦-.="""跟住我地行多陣買多陣3就番屋企啦,我9點鍾落左去同佢地坐嘩唔錯幾好玩-.=v
個日記成日都有問題,琴日都冇打到-.="""今日訓左12個鍾啊...由7:00pm訓到7:00am問你死未,因為星期四睇
波冇訓過學都冇番,今日放學個陣咪備d野啊sir囉,點知佢條友仔叫我剪頭髮,如果唔係佢幫我剪喔,唉.......
2個字形容我心情(無耐)今日有同班友仔落左去做正經野啦,做到1點先番黎-.=v
今日啊爸.啊媽都番左大陸,得番我同啊妹係屋企,正到爆啊,今日番學話備你地知一樣野,我全班科學第一啊
kaka問你地死未,知係要多謝啊sir啊係佢留左我一個係訓導處溫左2個鍾既,不過個幾鍾都係係到訓kaka..
佢條友仔就話我合格佢放炮掌嫁,點知我真係合格喔問佢死未,今日又備佢捉耳針留到我6點先走-.=""""
可憐,跟住就同佢地行落葵芳做正經野跟住番歸啦-.+v
今日又係番去測驗,一番到去啊sir就對住全班同我講,食少2枝煙好過啦,一枝2蚊不如備公益金又話咩燒錢....
聽到我好無耐,到左lunch又係落左去做正娙野kaka,跟住就周會啦,又係悶悶悶...放左學就同啊片落左去搵中仔
佢地啦,睇下佢打波,跟住就番屋企啦,係地鐵站見到彤彤.嬋嬋姐佢地-.="""