chuhoiching

暱稱: ~LoVe程程~
性別: 男
國家: 香港
MORE...

 由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
 
     

#calendar##

:: 最新日誌 ::

2007-07-28
2006-12-31
2006-11-03
2006-10-12
2006-10-09

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言
  


:: 我的好友 ::


:: 我的連結 ::

我既第2個日記
      



RSS Feed
2005 年 10 月 31 日  星期一 晴天
10月31日 感動

今日番學校測驗...唉難到pk一番到去啊sir又話我冇拿書冇皮帶...跟住叫我打電話備我啊媽,唉無耐..咁咪打囉

叫我講曬d野備啊媽聽喔..我同我啊媽一邊講一邊不知幾happy..哈哈哈個啊sir見到幾無耐啊,跟住條友罰番我

星期五冇留堂個d時間,悶死我啊自己係訓導處溫左2個鍾嘩..悶到我就死..佢條友仔就係到食雪條-.="""跟住就

落葵芳坐左陣就番歸啦-.=v

曾經的你是我全部
在朋友面前常愛提起的名字
最喜歡你笑的樣子
彷佛一個單純快樂的孩子
如今一切歷歷在目
你已成為我傷心的往事
那段有你有夢的日子
我真的很想可以再開始

雖然過去都已飄逝
我仍期待重來一次
好好將所有感覺從頭收拾
再回到我和你的昨日

我真的很想讓我和你
回到過去重新再來再愛一次
我會在乎我們的故事
改寫我們的歷史
為你輕輕擦去眼角的淚珠
真的很想讓我和你
回到過去重新再來再愛一次
我會珍惜我們的最初
不想看你為我哭
讓你陪孤獨說不盡心事


 

 



 

發表時間︰2005-10-31 08:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 30 日  星期日 晴天
10月30日 疑惑

昨晚一點幾睇睇下波,雞龍就打備我話黎我屋企玩,跟住佢就同啊祟上左黎啦,個2條友仔玩玩下就訓左....得

番我自己係到睇波,睇睇下我都眼訓就去左訓教啦,訓到7點幾個2條友仔就番左歸,跟住我彩你都傻在訓過kaka

訓到11點幾起身打機,打打下就同中仔出mk買袋送備人啦,買完就同佩佩.彤彤姐去左公園坐...悶悶悶...

個個中仔講埋d悶到死既野話咩3蚊一個包跟住又話咩唔知..唉我心諗你幾時開大洗唔洗話備人知啊...

kaka跟住就番屋企啦,本黎話落去打下機見悶冇落到-.="""

 

發表時間︰2005-10-30 07:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 29 日  星期六 晴天
10月29日

前幾日..日記上唔到所以冇打到..昨晚12點幾落左去同饒饒傾計,傾到差唔多2點.跟住就番左黎洗白白玩msn啦

玩到4點..嘩眼訓到死,今日訓到12點先起身,冇出街成日係屋企玩computer,落下街買正經野食下咁悶悶悶..

晚上8點幾就落左去同班友做正經野,打下機咁,咁就過左一日啦-.=""

發表時間︰2005-10-29 11:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 26 日  星期三 晴天
10月26日

今日唔洗番學訓到10點幾先起身,跟住開msn一條友仔都冇-.=""咁咪落街買d野食下囉冇咁悶,

點知番到屋企仲悶唔係打機就食野唉..大家知啦我好fit嫁媽.肥左點算啊-.='''本身話落去搵中仔佢地既

點知條友仔話留堂凸-.=凸咁我咪冇去到囉,今日成 日都係屋企百年難得一日啊-.=v
常常責怪自己  當初不應該
常常后悔沒有  把你留下來
為什么明明相愛
到最后還是要分開
是否我們總是  徘徊在心門之外
誰知道又和你  相遇在人海
命運如此安排  總叫人無奈
這些年過得不好不壞
只是好像少了一個人存在
而我漸漸明白  你仍然是我不變的關懷
有多少愛可以重來
有多少人愿意等待
能懂得珍惜以后會來  卻不知那份愛
會不會還在
有多少愛可以重來
有多少人值得等待
當愛情歷經桑田滄海
是否還有勇氣去愛

發表時間︰2005-10-26 07:43 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 25 日  星期二 晴天
10月25日 感動

今日係黑暗既一日...今日一起身8點唉...又遲到第7次啦,一番到去備啊sir係咁煩,跟住上到去訓下覺玩下咁,

點知個本咁既死人書介到我隻手流血-.=""到左lunch又係到班死仔落去食,食完野唔洗講食番枝正野嫁....

番左去上左2堂computer悶到我就死,上玩就好野啦放學,放學同啊片落去葵芳搵佢地...唔知點解無啦啦

同啊片嘈-.=""啊片sorry啊...你真係好好人,係我最無助既時候,係你幫我既,多謝你啊,跟住發生左一樣仲唔開心

唉''''''唔講啦-.='''

不能給你未來 我還你現在
安靜結束也是另一種對待 當眼淚留下來
傷已超載 分開也是另一種明白

我給你
最後的疼愛是手放開
不要一張雙人床中間隔著一片海
感情的污點就留給時間慢慢漂白
把愛收進胸前左邊口袋

最後的疼愛是手放開
不想用言語拉扯所以選擇不責怪
感情就像候車月台 有人走有人來
我的心是一個站牌 寫著等待

發表時間︰2005-10-25 07:22 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]