今日係黑暗既一日...今日一起身8點唉...又遲到第7次啦,一番到去備啊sir係咁煩,跟住上到去訓下覺玩下咁,
點知個本咁既死人書介到我隻手流血-.=""到左lunch又係到班死仔落去食,食完野唔洗講食番枝正野嫁....
番左去上左2堂computer悶到我就死,上玩就好野啦放學,放學同啊片落去葵芳搵佢地...唔知點解無啦啦
同啊片嘈-.=""啊片sorry啊...你真係好好人,係我最無助既時候,係你幫我既,多謝你啊,跟住發生左一樣仲唔開心
唉''''''唔講啦-.='''
不能給你未來 我還你現在
安靜結束也是另一種對待 當眼淚留下來
傷已超載 分開也是另一種明白
我給你
最後的疼愛是手放開
不要一張雙人床中間隔著一片海
感情的污點就留給時間慢慢漂白
把愛收進胸前左邊口袋
最後的疼愛是手放開
不想用言語拉扯所以選擇不責怪
感情就像候車月台 有人走有人來
我的心是一個站牌 寫著等待
|