|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
#calendar##
:: 最新日誌 ::
:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言
:: 我的好友 ::
:: 我的連結 ::
|
| 2006 年 1 月 1 日 星期日 |
 | |
1月1日  |
新既一年又黎啦,嘩!心情真係開心到爆炸.....琴日就都係咁訓到2點先起身,跟住就係屋企打下機,睇下咩
省港杯..嘩!可以用一個字黎形容,正到嘔...我地既香港隊都係可以小勝1比0既,好野,好野,跟住就係屋企
食下野,搞下野,咁等到6點幾啦,就食飯...食完就落左樓下搵朱腸同奄春,就一齊去搵埋奶粉出葵芳啦,係
葵芳等埋雞龍,簡頭個d啦,跟住我地就出尖咀啦,跟住就去九龍公園坐左陣,等埋中仔,啊片,啊饒等等啦..
係到我地玩左陣跟住10點幾到啦,就去左海旁倒數啦,跟住就精彩lu...話說啦,咁我就行入海旁啦,行下
行下發現唔見左班人既,咁我地咪打備佢囉,點知班死野係出面,咁我地3條友咪死得,又番唔到出去喔,佢
地又唔行入黎喔,真係備佢地吹脹-.=""""咁只好由我呢位猛男,拉住2位女仔,行去星光大道倒數啦,倒數完
好野番得番去啦,我就去左搵,玲玲姐,lily姐個d啦,搵左佢地一陣,佢地就走左啦,咁就同頭先分開既人重逢
啦,咁我地係海旁玩到3點幾啦,就去番九龍公園啦,行下行下佢地打備我問我地過唔過去,咁我就諗左陣啦
我地就係九龍公園坐,坐坐下真係悶左d喔,咁咪同奄春,朱腸,過去搵玲玲姐佢地囉,佢地幾條友講d悶好
笑到死喔kaka,有d人講d野就係咁備我串,我同朱腸走個陣搭地鐵都係到笑緊.....真係very好玩,玩到
7點幾到就番屋企訓攪lu,呢個聖誕,新年真係幾好玩,希望下年仲可以同你地一齊玩啦,祝大家新年快樂

|
| 發表時間︰2006-01-01 02:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 30 日 星期五 |
 | |
12月30日  |
今日訓到2點幾先起身,我諗聽日都冇時間打日記嫁啦,所以打埋聽日既野,仲有1日新既一年又黎啦,
回顧過去2005年裹面真係經歷左好多野,由一個f2既男仔,到左今日f3啦,真係覺得自己大個仔左...
識左一班學校裹面新既朋友仔,真係好多好多名就打幾個出黎啦,有奄春,c_wai,綺琳,啊片,簡頭,麼囉,叫雞
等等啦,好開心同佢地一齊玩,令到我地既班房沖滿歡樂,係f2既日仔真係好開心,每次上堂都不知時日過,
就連備訓導罰都唔怕,個陣就係我係循道最最開人既一年,到左f3...風光以經不在啦,因為我地以經在唔可
以一班啦,班房裹面以經變得冷冷清清啦,我地以經唔多一齊玩啦,只有男仔同男仔玩,女仔同女仔玩-.=""""
每當我上堂既時候我都會諗起f2一段一段既片段,呢d片段只好永永遠遠留係我心中...係呢一年裹面都同過
好多人拍施,都唔係好多幾次咁啦,係每一次既過程裹面都可以學到好多野,呢d野係自己一個學唔到既,雖然
同佢地既時間唔長,但每一日都係沖滿童真既,好開心既,今年過去啦,希望明年會更加好,識多d朋友仔,係學
校裹面希望和平d啦,我相信係f4我地會係埋一班既,回復我地f2既風光,2005年過去啦,係下半年裹面....
真係過得有d悶,希望新既一年,會識到新既女仔啦,如果有女仔想識我,我都會好開心既,我好友善嫁,所以
大家唔洗驚喔,祝大家新年快樂,靚仔靚女kaka..........
 |
| 發表時間︰2005-12-30 07:27 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 29 日 星期四 |
 | |
12月29日  |
仲有2日呢年就過去啦,回想呢年裹面識左好多人,好好好開心過,都好傷心過,希望明年會更加好..
琴晚我點幾鍾啦...訓唔著咁咪用個mp3聽下電台囉,不過平時同有聽開嫁啦,聽(新香蕉)我諗好多
人都有聽過,咁我昨日啦就一邊訓一邊聽啦,因為3幾就先有波睇,跟住就有一個20歲既女仔啦,就打
電話上去啦,佢就話佢同佢家姐個男朋友一齊左啦,跟全點解一齊呢??就你因為有一日,佢去佢家姐
既屋企到玩啦,咁玩到好夜,就係佢家姐屋企到訓左攪,到左聽日佢家姐就一早去左番工啦,咁佢家
姐既男朋友就個日就唔洗番工既,咁佢住係到訓訓下啦,跟住佢家姐條仔啦,就去左佢間房到模佢啦
咁住仲搞埋野tim唉..真係on9,我以圍呢d野係電視到先會睇到嫁tim,點知呢個世界咩事到有....
好心呢個男仔,你hi過頭,你就自己去打飛機啦....去搞人啊妹....狗都不如,原來呢個世界唔止牙籤仔
會(吉)人仲有好多人備佢更加勁.....所以話男仔邊個唔咸嫁.........下面有好多相啊 ...睇睇啦




|
| 發表時間︰2005-12-29 06:05 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 28 日 星期三 |
 | |
| 12月28日 |
《遇見神》
主 唱: 張敬軒
曲,詞: 西伯
看天邊飄過雲海
告訴世界幻變常在
從來人在月缺下盼月圓
天天總有上演
告訴你我動人故事
動人情節留下伏線 細心飾演
如何人心粉碎像微塵
無言留淚 滿身抖震
如何遇見神 被擁抱 再得起身
明明平安彷佛天邊遠
流連游蕩 暗失方寸
然而遇見神 被指引
再生精采心內滲
看天邊飄過雲海
告訴世界幻變常在
從來人在月缺下盼月圓
天天總有上演
告訴你我動人故事
動人情節留下伏線,細心飾演
如何人心粉碎像微塵
無言留淚 滿身抖震
如何遇見神 被擁抱 再得起身
明明平安彷佛天邊遠
流連游蕩 暗失方寸
然而遇見神 被指引
再生精采心內滲
WO...
只因有你,今天有你
了不起!WO..
誰無遐想一生精采佳美
由誰來導 演出好戲
人能遇見神 是福氣
最終高飛
從來難數高低多少次
何時成就 那天失意
前途幻變時 路雖遠
有這福氣心內暖
WO...HO...
|
| 發表時間︰2005-12-28 05:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 27 日 星期二 |
 | |
| 12月27日 |
呢排都冇物野好寫,條條友都係日日係home打下機咁,我都唔例外啦當然,真係好鬼死悶
不過仲比番學好,起碼自己可以仲意幾時起身就起身,所以我呢排都唔知有咩可以打
日日都係,係屋企睇下tv,玩下電腦,做下正經野咁,得閒就落去吹下水,打下機咁,仲緊要係
我呢排岩岩破左產仲加冇野做,-.=""""我諗我就黎會起飛嫁啦kaka........ |
| 發表時間︰2005-12-27 11:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 31 | » | |