|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
#calendar##
:: 最新日誌 ::
:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言
:: 我的好友 ::
:: 我的連結 ::
|
| 2006 年 3 月 22 日 星期三 |
 | |
3月22日  |
琴晚11點幾同簡頭傾電話,傾到12點就同佢講生日快樂啦,我係第一個同佢講,哈哈
今日番到學校,又係咁囉悶,今日lunch又要上去測驗,咁我地咪啦啦琳上去做下d正
經野就番去啦,最後2堂科學嘩悶到我死下死下,跟住就中葵同簡頭搞生日啦,超好玩囉
勁多人啊,一個一個打出黎先,首先咁係有我啦,中仔,奄春,簡頭,麼囉,啊片.奶粉,肥華,
c彤,ling媽,c_wai,臭富,叫雞,啊發,啊mai,7財,富豪啦好次得咁多炸,打少左唔好介意
今日影左幾張相,等我放上黎備你地睇下啦,睇完留下言啦^^呢d叫回報....


|
| 發表時間︰2006-03-22 07:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 21 日 星期二 |
 | |
3月21日  |
今日又係咁番學啦,堂堂都係咁冇咩分別,跟住中文堂,唉又要默書,不過我都係唔係幾
識,跟住2堂maths,嘩真係悶到想死啊,幾難我先頂到2堂啊,lunch又係上北京食野,
日日食埋個d野,食到我好悶啊,跟住番到學校就去禮堂睇個個咩游戲節目,星期四就輪
到我地f,3玩啦,到時睇我就表演啦,跟住就番課室啦,跟住話班個d咩野獎,個個miss啊
又話我地冇禮貌,大老啊人地囉獎叫下姐,我地搞下氣氛姐,咁到話我地喔,唉真係備佢吹
脹囉,放左學之後就落左中葵啦,踢下波咁囉,今日都好多人下成16個,呢排到唔知做咩個
死人奄春,人地同佢玩下串下佢,佢就好撚火咁屌9人,講明備佢屌個個唔係我,我點會備佢
屌啊,仲有同簡頭講唔好咁唔開心啦,奶粉都係.......... |
| 發表時間︰2006-03-21 08:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 20 日 星期一 |
 | |
3月20日  |
琴晚4點起身訓,個隊死人皇馬又和,真係去食蕉好過啦,訓到7點鍾就起身啦,跟住
又係係樓下飛的番學,番到去又係岩岩好打鍾,上堂個陣係到吹水,不過好唔like上
maths因為都唔識,唔知佢講咩,今日全班好多人冇做功課,又要留堂係到做啦,唉!
lunch上左去食野,食得好快又要落番黎啦,因為我備人捉鞋,唉!係訓導處門口訓企,
我都好耐未備人罰過啦,跟住留埋個堂,就同班友落左去中葵,吹下水,踢下波咁,今日
有d唔同唔係全部都係仔啦,多左c_wai,Ling姐,同埋c彤,多左3條友好玩左好多,我
地玩到點就番屋企啦.............. |
| 發表時間︰2006-03-20 10:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 18 日 星期六 |
 | |
3月18日  |
琴晚同啊饒,啊祟,簡頭,麼囉,丹丹,ling姐,c彤,臭富係到公園玩d激野,玩通頂玩到6點幾先走,
跟住我就番屋企訓攪啦,訓到12點,跟住就起身,落去搵佢地啦,因為今日係中哥生日,我地一齊
去蝴蝶灣bbq,今日真係有好多人去啊,有我啦,中仔,鬥牛,肥華,啊祟,啊饒,簡頭,奶粉,c彤,啊mai
e_琳,小花,啊bee,啊媚等等啦,今日我地3點幾4點就去到啦,跟住就係到買野啦,然後咁係去bbq
啦,去到搵左好耐都未有爐,咁我地咪去左買個排球係到玩囉,玩到好累,都係未有喔,我地就係到打牌
一邊打一邊等,等到成8點先有得食啊,食完我見冇野做咪出去行下囉,係沙灘個到,影下相,咁個個丹丹姐
咪同佢同個個啊ling玩囉,咁玩下玩下就3條友一齊飛左落水啦,我就死啦變到成個水鬼咁啊,跟住個個
丹丹姐,我玩個陣唔知佢有個袋媽,點知佢又備我整到佢飛左落水喔,咁佢個d電話啊,mp4啊,咁咪玩完囉
好彩我d野平妻無事姐,佢又唔講佢有野喔,搞到d野電話開唔到,呢次就當買個教訓,下次搞人落水要睇清楚啦........ |
| 發表時間︰2006-03-19 01:30 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 16 日 星期四 |
 | |
| 3月16日 |
今日一早搭的士番去,唔知點解今日好悶咁,好唔開心,番學校好次冇野玩咁,玩黎玩去
黎黎去去到係個d地方,今日上視覺藝術個陣,發生左一件令到我好魚既事,上上下堂啦
咁個個死人啊發啦,就冇啦啦搞我啦,咁我咪轉個頭,點知一轉個頭就壯正女仔既某個部
位啦,真係唔好意思,係意外黎既,講真琪實佢冇舌低,講真我仲舌低過佢,哈哈跟住個幾堂
都係好悶好悶,冇野做,就黎想死咁,唉!3b班啊,你可唔可以唔好咁悶啊,上科學堂個陣,我
問miss備唔備我去洗手間,點知佢話等陣先,咁我好囉我等佢,點知我轉個頭問佢,佢話唔
備喔,咁我咪把鬼火自己沖左出去囉,彩佢都想啊,我急啊媽冇計,跟住佢番黎留我地堂,仲
要我作文先備我走,跟住就去葵芳搵埋中仔吹左陣水就番屋企啦,係啦係啦今日Ling姐生日
係到同佢講{生日快樂},聽日就中哥生日啦........... |
| 發表時間︰2006-03-16 08:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 31 | » | |