chuhoiching

暱稱: ~LoVe程程~
性別: 男
國家: 香港
MORE...

 由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
 
     

#calendar##

:: 最新日誌 ::

2007-07-28
2006-12-31
2006-11-03
2006-10-12
2006-10-09

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言
  


:: 我的好友 ::


:: 我的連結 ::

我既第2個日記
      



RSS Feed
2006 年 3 月 2 日  星期四 晴天
3月2日 傷心

今日都好次平時咁,同班同學搭的番學,番到學校岩岩好打鍾,跟住堂堂都好悶

冇野搞,lunch個陣同班kid子嘈,屌收皮啦佢地,(客鬼啊),我呢d人廢事同佢嘈,

曬我d氣,跟住2堂定政係到搞埋個d公仔,搞左陣就落堂啦,時間過得好快,放左學

之後又要留堂班咁我咪係到睇下書,跟住就同佢地行落中葵啦,坐左陣就番屋企啦...

發表時間︰2006-03-02 08:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 1 日  星期三 晴天
3月1日 滿足

呢幾日個日記成日都話升級,搞到我打唔到日記,今日好鬼死凍啊,不過我都幾仲意

一番到學校就備訓導捉啦,搞到我lunch去左罰企,不過好彩罰左一陣姐,今日個2堂pe

都冇咩人有3得個幾個,咁凍既天氣鬼得閒同佢換3咩,呢幾日上堂都冇咩野好做,最近

問個FD借左本書叫,(還你1/2個擁抱)唔錯啊呢本書幾好睇,仲幾鬼死感動TIM,我F.2個

陣都好仲意睇嫁,不過依排冇睇到,話咁快又到星期三啦,番多2日又到星期六啦,死人奄春

叫我星期六睇佢比賽,唉!講真啊備得閒睇你啊,我咪仲勁過你,冇人話你知我係碧咸黎嫁咩

不過見有咁多女仔同男仔去我都會去既...........

閉上眼 默念3遍 Call My Name (插曲)

希望你理解 愛上你有多難
像童話里的故事 可惡的安排
明明兩個人都相愛 卻偏偏遇阻礙
非得讓人痛徹心扉 才能證明愛存在

我們 如何找到出路 通往 愛的國度

閉上眼 默念三遍
Call my name我就出現
有時候 寂寞難掩 像不醒的夢靨
閉著眼 數了三遍
你應該要出現 但你卻又食言 讓我看不見

 

發表時間︰2006-03-01 05:41 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 26 日  星期日 晴天
2月26日 滿足

今日係我地學校既家長日,琴日聽到奄春講佢地個隊葵青輸左備港會,比我去踢win緊啦,

邊個唔知我係碧咸姐,唉!今日9點鍾就起左身,跟住就係屋企玩陣電腦就去見家長啦,睇到

個張成績表,都唔係好差姐,年年都係咁嫁啦,一樣既,我今日唔知點解見得好快啊,上次備佢

係咁講講左成個鍾,諗住今次死緊啦,點知先見左個5分鍾到,仲話我呢個靚仔班長做得好tim

真係幾happy,上次係咁話我做得唔好,見完之後就係學校等埋佢地啦,咁咪去玩下個d咩健

康咩咩囉,等埋佢地我地就一陣去中葵坐啦,坐左個幾鍾就去葵廣買d野食,跟住就番屋企換3

落去打機啦,本身諗住出mk嫁,不過諗諗下都係唔好,聽日放假聽日先出.......

我懂了她
作詞:蔡伯南
作曲:蔡伯南
我好想她 現在好嗎 ,舊畫面還在記憶里掙扎 ,那年的夏 ,結束時說的話,一直不能放下

她說愛啊,愛很偉大,所以才能讓她勇敢離開,當時的我,不明白為什么,直到時間白了頭發

我懂了她,她不讓眼淚落下,所以讓愛結束在最美剎那,她的眼里進了沙,她算了吧

夠了吧,不要再苦苦掙扎,我懂了她,不要我為她牽掛,她說天空很大要自由飛翔

沒有結果的愛情,她放了吧,走了吧,不想要彼此受傷

發表時間︰2006-02-26 06:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 23 日  星期四 晴天
2月23日 感動

今日8點鍾落到去,跟住pk啊,有個龜係對面抄緊牌,搞到我地搵唔到的士坐,跟住咪

彩佢地傻幾條友仔去食埋個早餐先番學囉,lunch要係到補默英文,默完就上去食lunch

啦,食完就番學校吹下水咁,跟住2堂係到係咁講(鮑魚)囉,冇計啦係咁係到串啊發,唔知點

解我呢排好仲意話邊同邊個一齊,之前有奄春啦,跟住啊sa啦,依加就鮑魚哈哈,真係好玩,

今日換左位仲好玩啊,大把人備我串,放左學我同麼囉,臭富個d落左中葵踢波先,點知啊mai

行落黎話啊片出左事,咁我地咪啦啦琳去睇下佢咩事囉,跟住陪佢去e院,7點幾先番黎,唉!見

到個fd咁好唔開心,希望佢快d好番啊,好次以前咁好玩,早d好番啊知唔知啊呀片....

發表時間︰2006-02-23 07:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 22 日  星期三 晴天
2月22日 愉快

昨晚由7點訓到今日7點先起身啊,所以冇打到日記囉,今日一起身就啦啦琳去沖涼啦,

跟住就係屋企食d野就去番學啦,落左去同班友又係飛的,一落車啦啦琳飛番學校,你知啦

我次次都係得番一分鐘先番到,唔跑都唔店啊,唉!依加日日番學校都好悶啊,就悶死我啦,

放左學就落中葵坐左陣,唔知點解冇啦啦番番中葵玩,跟住就陪奄春剪頭髮啦,等埋中哥就

一齊番屋企啦,日日如是,想死................

發表時間︰2006-02-22 07:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]