|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
#calendar##
:: 最新日誌 ::
:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言
:: 我的好友 ::
:: 我的連結 ::
|
| 2006 年 2 月 14 日 星期二 |
 | |
2月14日  |
好耐都未打日記下啦,今日呢個咁緊要既日子咁係要打下嫁啦,今日情人節,祝大家情人節快樂先
冇情人既快快搵番個,今日8點鍾先上的士,嘩2分鐘就番到學校勁啊,一番到學校就收到朱古力啦
真係正,今年都收到好多朱古力下,都唔係好多既ok多啦,lunch食完就啦啦琳上去囉花啦,我買左
一技炸,唉!早知買多d啦,邊個咁好彩收到我枝花呢,就係c_wai姐啦,點解我會備佢呢,冇計啦佢生
日我又唔知可以備咩佢喔,咁咪送枝花備佢囉,lunch個陣諗住買多d嫁媽,點知冇得買,點做野嫁學
生會,囉多d黎賣啊媽,今日情人節冇人陪我過,我諗下年有嫁啦,希望在明天,good_lucky......

|
| 發表時間︰2006-02-14 06:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 9 日 星期四 |
 | |
| 2月9日 |
今日又唔記得起身,8點鍾簡頭打備我,我先知酲,唉!今日又遲到啦,一番到去又備人收左
我部手機,唉呢排做咩鬼咁黑仔嫁,lunch落左去食野,今日唔知點解唔備買正經野食,好彩最
後都買到姐,食完就番上去啦,放左學之後又要留堂班,因為備miss罰作文,咁咪係果到作囉,
放左之後就去中葵坐到6點到,就同中哥番屋企啦,睇我日記既朋友仔,多d上黎啦,唔該留下言
咁仲好啊,kaka..... |
| 發表時間︰2006-02-09 08:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 8 日 星期三 |
 | |
2月8日  |
今日,7點幾先起身,今日個個死人的士老都唔知佢係咪kid既我一開門佢就開車走喔,
好彩後面仲有的士,呢排日日都坐的士番學,因為我好遲出門口,番到學校我琴日剪左個
7頭啊,備人笑到死,唉!我要快d長番啊,今日第2堂個陣,我部新電話,唔知點解冇啦啦係
到嚮喔,第一次miss都唔知嫁啦,點知佢又係到嚮第2次,真係備佢吹脹,嚮完之後點啊?咪
備人收囉,miss3我作文先備番我啊,放學要去留堂班,今日有d例外,係到聽個個咩咩啦
有幾個龜黎講野啦,放左學之後就落左中葵坐左陣,就同啊發去買鞋啦,因為我對鞋就黎行
都行唔到啦,跟住就番屋企lu................ |
| 發表時間︰2006-02-08 09:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 6 日 星期一 |
 | |
2月6日  |
昨晚11點幾發覺,我對番學鞋係簡頭個到,咁死啦今日點番學呢,本身諗住一早番去換嫁媽
點知好遲先起身喔,咁咪唉!朝早唔鬼番囉,跟住就訓攪啦,訓到11點幾就起身番學啦,去搵佢
地食完lunch先,跟住就打下波,就上堂啦,跟住周會個個咩常識比賽,放左之後就落左去葵芳
坐啦,坐到5點個陣發覺條友咁次我地學校訓導既,就知真係喔,好彩個陣岩岩做完正經野姐,
唔係真係唔知點算,見左佢我地就啦啦琳走啦,番屋企,真係好多謝饒饒幫我搞個日記,唔該曬... |
| 發表時間︰2006-02-06 08:26 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 5 日 星期日 |
 | |
| 2月4日 |
今日12點幾備啊發嘈酲左,問我去邊....跟住我咪係屋企打下機囉,打到2點幾就落左去
打機啦,等埋佢地黎玩左陣就去小花屋企玩三公啦,本身win60幾蚊嫁點知最後先win
得個10幾蚊,好過冇,跟住就同雞龍,啊發,7財去食野啦,好野我地既kid子饒今日番左黎啦
仲剪左個7頭tim哈哈,同佢地去打機打到11點幾就番屋企啦,過埋聽日就番學lu.......

 |
| 發表時間︰2006-02-05 01:59 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 31 | » | |