chuhoiching

暱稱: ~LoVe程程~
性別: 男
國家: 香港
MORE...

 由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
 
     

#calendar##

:: 最新日誌 ::

2007-07-28
2006-12-31
2006-11-03
2006-10-12
2006-10-09

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言
  


:: 我的好友 ::


:: 我的連結 ::

我既第2個日記
      



RSS Feed
2006 年 1 月 25 日  星期三 晴天
1月25日

今日7點幾起身,簡頭就打備我啦,問我著唔著外套....咁住就去番學啦,今日真係好開心,

因為我聽日就生日啦,番到學校,今日測歷史同經工,都ok識既,不過歷史好多人都唔夠時間

做,當然我都唔例外啦,測完之後我要留係到補測中文口試,咁佢地就係到等我啦,測完之後我

地就一齊去中葵啦,坐到12點幾就番屋企,因為日日去打機打到窮啊,番到黎到係打下機,玩下

msn咁,好多人同我講生日快樂真係好多謝佢地,今日既生日願望就係希望升到f,4啦,同班fd

開開心心咁玩啦直到永遠..............

發表時間︰2006-01-25 07:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 23 日  星期一 晴天
1月23日

今日7點鍾到就起左身啦,係最早既一日,跟住就開左部電腦玩左陣,就去番學啦,我本來諗住飛的嫁..

點知等左5分鐘都冇,唉!搭的士都咁難咩世界啊,跟住有巴士黎咁咪坐囉,番到學校岩岩好,仲食埋個

珍珠雞tim,嘩正到爆啊,跟住就上去測驗啦,測maths真係唔識冇計,放左學次後去左中葵等簡頭,因

為佢要係學校測埋說話先走得,咁我地咪住到等佢囉,佢黎左之後我就同簡頭,啊發,一齊出mk囉,係到

行左陣,跟住我地行下行下見到一個人,佢女仔黎既,幾老下,咁我咪同簡頭講囉,喂你睇下,人地金毛,

金耳環,老虎文既3,LV既袋,跟住簡頭答左3個字,假野黎既,跟住佢向後望住簡頭笑到我同啊發死啊

跟住行行下丹丹姐話黎mk咁我地咪係到行下等佢囉,我地同佢同佢表姐係到影貼紙相,點知係影相

個到見到部電話,咁我呢個咁我心既人緊係備番人啦,因為我都試過唔見電話既味道係好難堪既,影完

之後我地就番屋企啦,跟住換左3同啊發,啊片個d去左打機啦,打到7點先番屋企,今日正爆啊.....

發表時間︰2006-01-23 08:51 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 22 日  星期日 晴天
1月22日

今日12點幾就起左身啦,嘩真係好鬼死凍啊,聽日仲要番學tim嫁,不過好彩番半日姐

12點幾點落左去同中仔打機啦,跟住就去睇奄春呢個葵青隊長踢波,因為我應成左佢

去睇嫁媽,你知啦我呢份人講得出做得到,咁就3點去到啦,好彩我都冇去白睇,奄春佢

入左一個咁大把,佢個隊win9:0,唉比我去踢佢地死緊啦,我呢個香港碧咸,睇完佢踢

波我地就去食野啦,跟住我就出mk同個中仔買3,佢買完3之後我地就番屋企啦,同啊

發講sorry先我地叫佢出黎點知我地走左...

發表時間︰2006-01-22 11:21 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 21 日  星期六 晴天
1月21日 愉快

琴晚我遲先訓覺,今日成12點幾先起身,跟住就係到打下機,食下野,到左1點幾鍾

就同中仔,呀祟,小花,仲有中仔d朋友一齊去打機啦,跟住打到3點到,我地就一齊

出mk啦,嘩!very good啊,買左好多好多野,仲有好多好仲意既未買,不過唔緊要

大把時間去買,今日真係行到我腳到廢左啊,跟住仲要番到屋企放左d野,又落去打

,今日真係好開心啊,好耐都未試過咁正啦,希望日日都咁開心就好啦,仲有多謝簡頭

同奄春黎留言啊,睇日就去睇奄春踢波lu,希望佢踢好d啦good lukcy.....

發表時間︰2006-01-22 01:06 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 19 日  星期四 晴天
1月19日

今日又係測驗,番到學校差唔多打鍾,咁就啦啦黎買個腿蛋治食,咁住打左鍾,我彩佢都傻仲係到食,

跟住miss行過黎話你日日都係咁既,叫我食快d,今日測中文聆聽,我諗冇問題既,跟住測2個鍾呢個

說話,我地係到一邊測一邊睇哈理波特,華勁好睇囉,睇左2個鍾都未睇完,我真係好想睇埋落去,放左

之後就落左去中葵,坐左陣就去葵芳陪奄春剪頭啦,跟住就番屋企,點知奄春同啊發話黎我屋企坐,咁

我咪同佢地係到吹下水啦,佢地3點幾就走左啦,番到屋企咪傾下電話同玩下電腦咁囉,聽日就星期五

好野又有得放假,我覺得我日記呢排少左好多人睇,你地要多d上黎先得嫁^^

發表時間︰2006-01-19 08:46 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]