|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
#calendar##
:: 最新日誌 ::
:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言
:: 我的好友 ::
:: 我的連結 ::
|
| 2005 年 12 月 13 日 星期二 |
 | |
12月13日  |
今日又係我地學校既陸運會,今日諗住唔跑嫁啦,因為昨天抽筋仲未好超痛,咁我係到睇睇下比賽啦,點知個社長叫左去
跑4乘4,唉先囉得個第3....拉左2個廢柴去跑,勁鬼死無耐囉,跟住就去食lunch啦,都係去番個到食啦,跟住下午又要跑
4乘1啦,唉呢個仲pk我超火爆囉,又係個2條友仔廢,囉第5.....唉我差d追到啦,諗住囉第3嫁媽唉.....如果備我10米我佢
死緊啦,最無耐係今年既陸運會,得個1金2銅,唉班際,社際輸曬.....我諗去年會更加難,因為我甲組啦-.=v
|
| 發表時間︰2005-12-13 10:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 12 日 星期一 |
 | |
12月12日  |
今日係我地學校既陸運會,我地遲到啊pk....我仲要第一埸跑tim...好野win左400米金牌,真係好開人啊,跟住睇奄春
跑1500啦佢都係第一好野奄春,跟住我地就去換3跑班際啦,4乘400啦,唉我諗住都係第一嫁啦,點知尾2好無耐囉.....
跟住番到去換3點知唔見左面金牌,唉個心仲灰,不過唔緊要啦,金牌大把機會拿-.="""lunch同左奄春,麼囉,朱腸個d去
左食飯同做正經野,跟住下午就跑班際4乘1啦,我跑第4棒點知跑到60米個到抽筋唉本身囉第2嫁媽,不過我跳下跳下都
有第3,sorry奄春我都唔想既-.+""好彩朱腸第一個過黎幫我,真係要多謝朱腸,跑完我就上左長亭啦,做下正經野咁跟住
就搭車番屋企啦,點知我係車個到訓左喔,到左總站都未酲,點個有個靚女叫酲我,我都o左-.=v希望聽日會更加好啦,....
 |
| 發表時間︰2005-12-12 07:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 11 日 星期日 |
 | |
12月11日  |
昨晚3點幾先訓覺.....所以今日12點幾個陣中仔打備我嘈酲左我,佢叫我落去打機,咁我咪到左2點幾個陣先落左去囉..
落到去,都係打個d機,日日打都打到我有d悶,4幾點就番左屋企啦,行下行下見到豬芯喔,佢同佢啊媽一齊去買送^^...
咁我咪問佢有冇正經野食囉,點知佢話唔食既,跟住佢啊媽備左我-.=""""跟住就番到屋企門口啦,點知pk啊唔記得左拿鎖
匙.....唉要等我啊媽放工先有得番屋企唉點解次次都係咁嫁-.=""""足足等左我2個鍾....真係備條匙吹脹..聽日就係我
地學校陸運會啦....我要加油啊,仲有奄春.簡頭都係啊,嗱奄春你唔好輸啊^^.......... |
| 發表時間︰2005-12-11 07:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 9 日 星期五 |
 | |
| 12月9日 |
今日又係咁番學啦,第2.3堂唔洗上去左玩game,幾好玩下,跟住個幾堂就係到作文,好悶,lunch落左去做正經野,跟住就
上黎啦,下就上堂個陣我地班係咁備啊sir屌....佢叫我地食蔗備琪他班聽到係咁係到笑-.="""放左學我要番堂,咁簡頭,
奄春佢地就等埋我啦,真係多謝曬....有班友仔就係到搞個碧報啦,我番完番到課室啦,一睇嘩嘩嘩....我o左....就解條條
友都哭曬既,睇到我好無耐......晚上9點鍾就落左去打機啦,打到12點幾就番黎啦,ok好玩,今日都幾悶.希望聽日好玩d
 |
| 發表時間︰2005-12-10 12:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 8 日 星期四 |
 | |
12月8日  |
今日一起身,嘩好眼訓咁咪訓囉彩佢地傻,訓到8點幾先起身番學,正啊仲食埋早餐tim......番到學校就備我捉左去訓導
處打電話備啊媽話遲到-.=""""跟住就上去上英文堂啦,我地學校下個星期一陸運會,唉個陣咁凍聽日講得13度,我都唔
知點算,我仲要係最早跑個個.....唉不過我諗我唔係第一就第2嫁啦,我咁勁kaka,我就同啊片講啦,星期三放假去邊啊
我就話去唱k好冇,佢就話好,咁我就問奄春去唔去啦,奄春話好,跟住佢叫我問玲玲去唔去喔...跟住全班望住玲玲係到笑
哈哈真係笑到我死啊,奄春你想佢去....我幫你同佢講你放心....lunch係學校做功課,啊sir叫人地落去幫我地買野食,點
知下面咩野食都冇得賣..佢只好無耐咁放左我地去食lunch啦kaka放左學就同簡碘,奄春落葵芳跟住就番屋企啦... |
| 發表時間︰2005-12-08 07:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 31 | » | |