由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。不便之處,敬請原諒。
#calendar##
:: 最新日誌 ::
:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言
:: 我的好友 ::
:: 我的連結 ::
今日一起身死啦.8點咁我咪慢慢番學囉,番到去9點 行到學校門口又唔想番咁咪打備雞龍,點知條友都未訓酲,
跟住我就去佢屋企啦..去到佢屋企玩下computer同埋食左個面.跟住就send個sms叫中仔早退啦,點知條友仔
真係走到喔.正到爆啊.跟住就去葵芳搵中仔啦.搵完佢就去佢home玩左陣.跟住就去石梨搵奶粉佢地啦.跟住就
番屋企悶悶悶.....食下正經野咁..唉本來話今日去睇戲嫁媽,整到我特登唔番學,點知個2條友仔又話唔去.....
2個字失望..
今日同中仔.佩佩.彤彤.奶粉.簡頭出葵芳.出出下悶咪去荃灣行下囉.去左荃灣第一時間去買正野.買完就去行下
街街.個2條友仔(彤彤同佩佩)著到我次去打野戰咁.笑都笑死我kaka.跟住奶粉姐又話去cut頭.cut得唔錯啊.
不過咁冇我咁型嫁啦 哈哈cut完頭就去食m記啦正啊.跟住就同佩佩姐去買袋.個袋幾靚啊.不過咁係冇我拿得
咁靚啦同佢買完袋就番歸啦 今日真係好玩
好打終於有日記啦kaka
今日10點幾就起左身啦,諗住早d起身去唱k嫁媽,點知佢地又話唔去喔,整到我冇曬心機
跟住就落街買d正野啦,番到黎中仔就黎我home一齊去葵芳啦,去到買左d野就去後梯做
正經野,行下行下見到彤彤姐kaka幾有原,跟住我就番歸,悶悶悶.......
跟住食埋飯就同中仔個d去吹水..吹完番歸打日記...個死人日記好煩啊 -.=""