|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
#calendar##
:: 最新日誌 ::
:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言
:: 我的好友 ::
:: 我的連結 ::
|
| 2006 年 3 月 15 日 星期三 |
 | |
3月15日  |
今日冇咁凍啦,正啊我比較唔like凍既人黎既,又係同班有仔飛的士番學啦,不過今日多左個人
好次叫c彤下,如果我冇記錯嫁話,一番到學校又係岩岩打分鍾,第一堂聖經好悶啊,我次次都係
係到訓覺既,跟住個d就係到玩啊,串下人咁囉,今日英文miss冇番2堂唔洗上啊,第一堂代課個
個啊sir黎既我咪係到睇報紙囉,冇野做,第2堂個個miss黎嫁,新黎既,個樣都唔錯嫁,講真,唉!
搞到我勁魚囉,班友仔話我暗戀女miss喔,喂望多2眼就暗戀嫁啦,真係啊.......真係令到我好唔
好意思囉,係呢堂裹面我地班玩到好勁啊,跟住有個啊sir行入黎,話我地班嘈喔,跟住我咪問miss
去洗手間囉,我行到門口個個死人啊sir捉左我過去,串77咁係到話我,屌佢老母啊,我真係想打7佢
搞到我地訓左2個鍾係到企,仲冇lunch,你話死唔死啊,我地玩得happy你唔低得咩,我知你冇嫁啦
放左學等埋奄春,佢今日備啊sir收左個介子啊....哈哈.

|
| 發表時間︰2006-03-15 09:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 14 日 星期二 |
 | |
| 3月14日 |
今日太凍啦,搞到我都唔識起身,最後仲搞到我遲到,番到學校,本身叫我打電話番屋企,
我彩佢到傻,冇打到番左去上堂,唔知點解我加唔係好仲意番學,我發覺我番到去好悶,又
冇咩野做喔,日日都係番學等放學,放完學又等番學,跟住又等放假,我都唔知我可以頂幾耐
我仲有排頂啊,我依加先f3,不過我點都唔會唔讀既,我死頂我都要頂埋佢,跟住lunch上左去
食野啦,因為今日係我地f3既唉!我唔識打個幾個字仲之比賽啦,唉!我地班輸左啊,不過唔緊要
啦,我講真我唔係去玩嫁,你知我個人啦,一玩就一定要囉第一嫁媽,不過呢次係團隊既,我一個人
係冇用既,同班同學一齊合作幾開心啊,不過我覺得我地班d人好唔團結,我次唔當係班咁,不過
係班到就好好玩,好次唔想我地班光彩咁,不過點到好,今日雖然輸左啦,講唔開心我一定有嫁啦,不
過我地輸得光榮,個個人都出左力我覺得以經win左嫁啦,放左學又係去留堂班,死人miss話我做功
課馬虎,放左學就同班友行落去,跟住番屋企啦..... |
| 發表時間︰2006-03-14 08:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 13 日 星期一 |
 | |
| 3月13日 |
琴日12點幾先訓教,今日一起身我鬼死凍啊,搞到我都唔想番學,不過冇計啦,點到要番
嫁啦,咁咪番囉,又係同班友飛的去,點解次次都岩岩好番到去嫁,我好鬼驚遲到啊,跟住
上堂果陣冇野做,咪係到吹下水訓下攪咁囉,英文堂我地班超嘈喔,唉!冇計啦鬼叫我地
活潑咩,跟住中文堂啦,c_wai好早個陣囉左本中文書備我,咁我咪諗囉,咁就正啦唔洗問
人借啦,跟住上堂個陣佢話本書係地2個既,屌我果陣咪火到黎埋,唔撚睇清楚就借備我,
你唔借我同第2班d人借啊媽,依加又搞到我冇書啦,唉!我知你好心,我都好多謝你,不過
算啦,你知我份人啦,我鬼易火嫁媽,-.=""跟住最後個堂咪入禮堂既,跟住個lily係到話我咩
激嬲丹丹,仲同我講,你知唔知你一日激嬲幾多女仔,仲係咁係到屌9我,我初頭都唔理佢嫁啦
點撚知佢我次當我冇到咁唔停喔,跟住我咪火到黎埋屌撚9佢囉,我激嬲咁多女仔關你撚事啊
佢地都未同我講幾時到你同我講啊,你收皮啦,關你撚事咩,跟住係學校抄埋d罰抄就番屋企啦....... |
| 發表時間︰2006-03-13 07:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 12 日 星期日 |
 | |
3月12日  |
琴晚3點幾先訓攪,訓到今日12點幾先起身,跟住打電話問中仔,今日去邊,咁我就係
屋企食埋飯,就叫中仔上黎啦,跟住我地就去左下面睇下波啦,跟住就幫人同埋自己去
買波啦,買完之後就打電話備啊發啦,叫佢同我地一齊去睇波,今日係我地學校既女仔
打手球,咁就係青衣等埋啊發一齊去睇啦,睇到5點幾,跟住我地就係到吹下水,到左6點
到我地就番屋企啦......... |
| 發表時間︰2006-03-12 08:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
3月12日  |
今日好早就要去葵芳睇奄春踢波啦,去到佢地都打完上半場啦,果陣都係0比0,到左下半場
奄春勁啊,一個過3個對住個亳到唔入,冇鬼用,仲話咩葵青隊長收波啦,就後場波都係0比0,
不過唔緊要啦,下次黎過,跟住我地就去唱k啦,因為今日係我個fd生日,等陣放d相備大家看看
唱完之後我地就去吹下水,跟住就去買下波啦,買完就番去打機啦,打到6點幾番屋企食飯,食
完又係落去吹水,有好多人啊,麼囉,啊片, 中仔,簡頭,奶粉,臭丹,Ling姐,c_wai,啊饒,啊嵨,7財
肥華,啊發等等啦,坐到11點幾就番屋企lu,今日又輸波正pk,不過少少苦楚等於激勵........

|
| 發表時間︰2006-03-12 01:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 31 | » | |