|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
#calendar##
:: 最新日誌 ::
:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言
:: 我的好友 ::
:: 我的連結 ::
|
| 2006 年 3 月 9 日 星期四 |
 | |
3月9日  |
唉!呢幾日好pk啊,日日都輸波,琴日我5點幾番到屋企啦,跟住食埋飯就訓著左啦,訓到
今日7點先起身,跟住就沖涼去番學啦,上網睇下d波中唔中啦,唉!又輸,唔通我真係要買
定車飛番鄉下更田,kaka....番到學校冇野做好無聊,今日唔小心搞到e_lam姐一d地方
唔好意思,我唔係有心嫁,sorry,放學要留堂pk,本來走得嫁媽,點知老陳要我做多幾條先
放左之後就啦啦琳番去搵中仔啦,希望今日中啦,係啦係到同2個人講生日快樂先,第一個
係雅欣,我一定要同佢講,因為佢係我生日第一個同我講嫁,多謝你啊,希望你愈來愈靚女,
第2個係麼囉,祝佢愈來愈勁啦,大家睇完留下言啦,呢排冇咩人留......

|
| 發表時間︰2006-03-09 07:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 7 日 星期二 |
 | |
3月7日  |
今日又係番學啦,落到去又係差d又坐唔到的士,等左幾耐先上到,好彩最後一分鐘都
番到學校姐,真係好撚死人真啊個d咁既死人的士老,見到我地d學生就唔撚停,屌撚你
啊,15蚊唔係錢啊,未見過d的士老好次你咁pk既,番到學校今日好唔得閒啊,係咁係到
睇又咩波好買,如果備我今晚中左啊,哈正啦,不過如果輸左嫁話,咁就買定車飛番鄉下,
車路士,你一定要win啊,中仔你收皮啦,希望你輸到賣低褲,哈哈....good_lucky
 |
| 發表時間︰2006-03-07 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 6 日 星期一 |
 | |
3月6日  |
今日番學,唉又搵唔到的士搭,等左成10分鐘先等到,唔通呢排香港經濟好左好多,
跟住番到學校又遲到啦,唉!跟住就上去上堂啦,好悶好悶,英文堂個就c_wai係咁話
我搞到啊片本書唔見左,我個果陣以經好火嫁啦,屌佢仲係到講,咁我咪屌9佢囉,唉!
真係唔好意思,係到講sorry先,不過你都有唔岩既,問清先啦一黎就話我搞唔見,跟住
lunch我地就上左去食啦,仲係到玩3公(姐係打牌),跟住就去禮堂睇個個比賽啦,上番
班個陣,備訓導捉左我落去問我野,仲要我係到企,搵埋警長黎,備佢吹脹,我地係無姑嫁
媽,唉!希望呢件事快d完啦,真係好繁..............啊門...
 |
| 發表時間︰2006-03-06 07:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 4 日 星期六 |
 | |
3月4日  |
今日一大朝早起身,跟住就去睇奄春睇波啦,係到等陣佢地就搭的過去啦,
一去到就入波,唔知點解我次次去睇奄春踢波佢都有波入嫁,我真係好旺佢
跟住有球先勁啊,朱腸一開波就射埋去,入左點撚知個死人球證話計唔入喔,
不過算囉當送備佢既,最後我地學校都win3比1勁啊,不過有我仲勁,因為我
係碧咸...睇完之後我地就去食野啦,食完就去打機啦,打到6點幾就番屋企食野
食埋就出黎吹下水,今日買左波,點知有一場win唔到唔係就大把錢洗啦,唉!都唔
知個隊死人野,20幾場都唔輸得,我一買佢win佢就輸,吹脹,不過唔緊要聽日黎過....
|
| 發表時間︰2006-03-05 01:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 3 日 星期五 |
 | |
3月3日  |
今日,番到學校早會個陣,pk啊備人捉頭,屌我彩我洗完冇事姐,不過啊發就唔
係咁好彩啦,佢備老妖剪左後面啊,佢very傷心,算啦慢慢留番長佢啦,跟住上
堂好次平時咁吹下水,聽下書咁囉,lunch個陣落左去食野,日日都係個d野,食
到我都好悶啊,放左學唉!pk啊,又係到吵,跟住落左去葵芳,坐左一分鍾都冇啊
就備反黑豆啦,真係冇耐囉,我都唔想搞事嫁,不過有d人仲意搞我冇法,聽日就
去睇奄春踢波囉,希望個波唔好串啦,kaka......... |
| 發表時間︰2006-03-03 11:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 31 | » | |