____________________________
今天放棄了AC的補課, 因為我與朱選擇去了時裝展 "^^~ (難得的機會!!!)
既然明天最後一天補AC, 今天不去補也無問題...... (應該?)
____________________________
我們被呀B欺騙了!!!!
因為呀B說我們要8時要到灣仔會展,
所以我, 朱, POON, 今天6時許便起床~
誰不知呀B竟然8點才起床.....
唉! 過程不說了, 事件太複雜.....
總知如呀朱所說: 我地同呀B有代溝
***************
今次來時裝展的目的, 是為了看模特兒行天橋
所以大部份時間在逛逛展覽商~
四人無無聊聊談談天, 呀b有時搞搞傻gag,
悶得很.... 唯有影影相, 解解悶
去圖↓



***************
呀b與他爸爸的對話須有趣!
呀b向他爸說: 請問我可唔可以入去睇帽呢?!
B爸爸: 唔可以~ 行多轉先
呀b: 我想戴個頂白色帽呀!!!!
以上是一對父子對話,
不知何解, 我總覺得對答得很奇怪 (現場才感受到)
***************
看了兩場FASHION SHOW,
與呀朱有一樣的同感 ── 第二場較好看! (可惜當時呀poon和呀b都離開了)
去圖!!!! (兩場show同部展出中...)






***************
今天太懶了,,,, 不想打日誌...........
呀b當中有許多笑話,
希望我在明天回顧今天呀b的笑料 -v-"
____________________________
|