~Sh信uN~

2008 年 6 月 23 日  星期一   晴天


第一日打番qooza 分類: 未分類

  嘩!

原來成20日冇打blog架拿,

之前果十幾日唔打係因為要溫書,

冇時間打,

唔知有咩野推動力令我有決心去溫書,

如果比著係f.1 ge話,

我理得佢死,

打死都唔溫書,

但係唔知點解今年會肯溫書,

不過我都唔知我咁努力做咩,

還掂都係留架la,

咁努力做咩姐,

唔通我真係想用成績黎要求佢比我升,

定係我真係變左,

呀媽都話我:

「你轉死性呀,肯自動自覺溫書」,

原來放f.1張班相係枱,

之後一路聽歌一路溫書,

係可以易d入腦架,

因為...........................................

你地自己估下點解la,

我真係愈黎愈愛佢la,

唔知點解呢,

就快去到一個不能自拔ge地步la,

但係我驚我會教壞佢,

因為佢係我心目中係一個好乖ge女仔,

而我呢?

係一個衰到貼地,哀到冇人有ge衰仔,

同佢簡直係兩個唔同ge人,

同佢一齊棧教壞佢,

不如放棄,

但係又唔好想,

好迷茫,

都唔知點好>,<

不如你地比d意見我la,

考完試之後一定要狂打波,狂游水,

溫子龍生日大快樂!!!!!!!!

今日打住咁多先!!!



« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 19 | »