|
2008 年 6 月 23 日 星期一  |
| 第一日打番qooza |
分類: 未分類 |
嘩!
原來成20日冇打blog架拿,
之前果十幾日唔打係因為要溫書,
冇時間打,
唔知有咩野推動力令我有決心去溫書,
如果比著係f.1 ge話,
我理得佢死,
打死都唔溫書,
但係唔知點解今年會肯溫書,
不過我都唔知我咁努力做咩,
還掂都係留架la,
咁努力做咩姐,
唔通我真係想用成績黎要求佢比我升,
定係我真係變左,
呀媽都話我:
「你轉死性呀,肯自動自覺溫書」,
原來放f.1張班相係枱,
之後一路聽歌一路溫書,
係可以易d入腦架,
因為...........................................
你地自己估下點解la,
我真係愈黎愈愛佢la,
唔知點解呢,
就快去到一個不能自拔ge地步la,
但係我驚我會教壞佢,
因為佢係我心目中係一個好乖ge女仔,
而我呢?
係一個衰到貼地,哀到冇人有ge衰仔,
同佢簡直係兩個唔同ge人,
同佢一齊棧教壞佢,
不如放棄,
但係又唔好想,
好迷茫,
都唔知點好>,<
不如你地比d意見我la,
考完試之後一定要狂打波,狂游水,
溫子龍生日大快樂!!!!!!!!
今日打住咁多先!!!
|
|