今朝好早起左身,
因為琴日成日都訓,
今日訓唔到!!
之後番學,
又係上去開locker,
之後落去吹水,
早會果陣,
個頭超暈,
但係冇出到去坐,
頂得住,
上到classroom就冇事lu!!
中文堂作文,
冇搵資料,
素性唔作!!
之後hea左堂is,
跟住就到eng,
點解又有人睇堂架,
今之仲要係校長tim,
好認真咁上左一堂,
好耐都冇試過咁認真!!
之後pth口試,
由21號考起,
我23號,
超快考完,
都ok易!!
之後中史堂,
老師唔記得左要上堂,
我地後面果堆係度聽歌,
聽without me!!
之後又hea左4個字ge中史堂,
之後放lunch,
同邦邦,維維,希仔,米米同埋黃俊偉去左愛爾蘭食,
黃俊偉多次比人爆丸,
鄧佢可憐!!
邦邦都比人爆左一獲,
之後番到學校,
係度玩d低能野,
猜包剪揼輸左比人車一下,
比米米車左一下,
紅晒但係唔係好痛,
之後同呀sa玩,
佢留力ge,
唔好玩,
最好玩都係同米米玩,
超激烈,超好玩,超好笑!!!
之後hea左三堂,
等到放學,
同朱咀,龍,劉邦,刀巴豪,陳禮延打籃球,
一個劉邦屈晒,
唔洗玩,
但係輸10比9 ja,
入左ok多球波,
之後同龍係度射下波仔,
之後叫埋陳禮延玩out,
屈死左佢!!!
打玩波之後,
出汗出到濕晒,
成件3紅色,
好似流血咁,
條庫都係,
超正!!!
之後番屋企換3,
之後打blog
|