~Sh信uN~

2008 年 5 月 23 日  星期五   晴天


PE原來可以咁好玩 開心 分類: 未分類

 今朝遲左起身,

七點九先番到去學校,

之後上左去開locker,

開完之後入toilet,

噴止汗濟,

噴到成個toilet都有一陣海洋味,

然後同朱咀,sa hea到打鐘先落去,

我同朱咀就去左量體溫,

sa就去排隊,

之後去左排隊,

第一次排最右手邊排隊早會!!!

之後hea左兩堂ero,

上中文堂果陣全班歡呼,

因為劉老師最後一日上我地堂,

我地臨落堂果陣影相,

之後講完再見之後,

我地坐後面果堆男仔勁大聲對住老師講 i miss you!!!

之後小息,

is堂變左做maths堂,

姐係由兩堂maths變左做3堂,

因為mrs lee心情唔好,

一入到我地班講完個good morning之後就出左去喊,

唔知佢依家仲有冇事呢,

果個咁ge黃偉傑真係好識得珍惜時間,

一d都冇晒,

mrs le一走左,

佢就入黎上maths堂,

真係頂佢唔住,

又hea左3堂maths,

放lunch,

同維維,希仔又去左愛爾蘭食,

維維好nor,

好似唔識叫野咁,

勁好笑!!!

跟住兩堂pe,

掌上壓考試,

45秒做左52下,

全班最多,

之後玩手球,

當吳sir話可以溫習或者玩手球ge時候,

成班人都沖左入去攞野玩,

打左一陣籃球,

之後就換3lu,

之後諗住留堂,

點知頭暈,

頂左45分鐘,

之後個孔太唔信我,

叫左呀媽黎,

神cheng同我呀媽傾左一陣,

之後番左屋企,

之後去左大圍食飯,

之後打blog



« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »