|
2008 年 6 月 3 日 星期二  |
蘇sir真係屈晒機  |
分類: 未分類 |
今日一早起左身,
但係hea左一陣,
7:30先至番到學校,
之後堂堂都hea住hEA住黎上,
放學,
同何朗維,凌子皓,郭賢澤,陳俊傑係CLASSROOM玩粉刷,
比蘇SIR捉到正,
我用我平時對老師GE態度對佢,
其他老師都冇話過我,
但係佢係度話我話左我半粒鍾有多,
之後仲要扣我2分態度輕蔑,
我挑你呀,
你冇野呀,
你係咪扣分扣上癮呀,
分我咪當豪比你依隻成身臭味GE臭狗囉,
留完堂諗住番屋企LA,
點知落雨,
唉...
重要愈落愈大,
行到成身都WET晒,
之後同區聽去左M記食雪糕,
之後番歸LU!
|
|