今日係我第一日由xanga轉黎qooza,
希望大家支持,
今日一早,
就帶左我前兩日買果份禮物返學校,
一返到去就即刻放份禮物入locker,
之後就落去做功課同吹水,
聽完校長講野之後就上classroom,
上classroom之前,
比肥狗捉左出去話,
話我冇同人check體溫,
我唔知點解佢會知lo,
之後就開始比佢話,
話我星期五唔去搵佢,
之後話左一陣就上番classroom上堂,
過左小息就係中文test la,
test完之後就hea左兩堂mus,
之後放lunch,
同維維,希仔,昱,傑去左康味館食,
超多野傾,
勁好傾!!!
之後果兩堂中史同hist用左黎溫書,
之後test!!
之後趕住去見肥狗,
冇送到果份禮物比crystal姐,
好sorry!!!
之後留堂留到5點,
之後同patrick,龍,朱咀同汪子林一齊行出學校,
我同龍陪patrick去剪頭髮,
朱咀同汪子林番屋企,
陪完patrick剪頭髮之後就番歸lu,
之後就食飯,沖涼,之後打blog,
就係咁又過一日!!!!
|