~Sh信uN~

2008 年 5 月 19 日  星期一   驟雨


第一日由xanga轉qooza 愉快 分類: 未分類

今日係我第一日由xanga轉黎qooza,

希望大家支持,

今日一早,

就帶左我前兩日買果份禮物返學校,

一返到去就即刻放份禮物入locker,

之後就落去做功課同吹水,

聽完校長講野之後就上classroom,

上classroom之前,

比肥狗捉左出去話,

話我冇同人check體溫,

我唔知點解佢會知lo,

之後就開始比佢話,

話我星期五唔去搵佢,

之後話左一陣就上番classroom上堂,

過左小息就係中文test la,

test完之後就hea左兩堂mus,

之後放lunch,

同維維,希仔,昱,傑去左康味館食,

超多野傾,

勁好傾!!!

之後果兩堂中史同hist用左黎溫書,

之後test!!

之後趕住去見肥狗,

冇送到果份禮物比crystal姐,

好sorry!!!

之後留堂留到5點,

之後同patrick,龍,朱咀同汪子林一齊行出學校,

我同龍陪patrick去剪頭髮,

朱咀同汪子林番屋企,

陪完patrick剪頭髮之後就番歸lu,

之後就食飯,沖涼,之後打blog,

就係咁又過一日!!!!



« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »