今日一起身,
peter就打電話比我,
問我打唔打波,
跟住我就緊係話打la,
換完3就去左寶湖打波,
打左15分鐘到,
就開始落雨,
落緊毛毛雨果陣照打,
之後愈落愈大,
就去左避雨,
之後見都係會再落,
就唔打lu,
番左屋企換3,
再去同黃偉,peter去行街,
之後去m記食lunch,
之後就番左屋企,
打左陣ps2,
就同peter出去周圍行,
之後佢呀媽搵佢,
我就去左剪頭髮lu,
之後番屋企沖涼,
有稀客到,
呀爺呀嫲同佢出左去食野,
我就係屋企hea下hea下咁,
唔想落街,
之後呀爺呀嫲買野上黎比我食,
食完之後玩左陣psp同電腦,
之後就打blog lu!!!
等我講番尋日ge野先,
尋晚因為夜番,
所以冇打!!
尋晚,
我番左去小學度,
因為小學有個晚宴,
見番好多小學老師,
同佢地傾左好耐計,
之後出去攞野食,
之後同呀sir miss影相,
好開心,
去到最後,
有拍賣時間,
幫學校籌款起泳池,
我用300蚊貫左部dvd機,
有好多function架,
超正!!!
之後見唔係好飽,
去左食野,
之後就番歸沖涼訓覺lu
|