~Sh信uN~

2008 年 5 月 25 日  星期日   雨天


打波先黎落雨 開心 分類: 未分類

 今日一起身,

peter就打電話比我,

問我打唔打波,

跟住我就緊係話打la,

換完3就去左寶湖打波,

打左15分鐘到,

就開始落雨,

落緊毛毛雨果陣照打,

之後愈落愈大,

就去左避雨,

之後見都係會再落,

就唔打lu,

番左屋企換3,

再去同黃偉,peter去行街,

之後去m記食lunch,

之後就番左屋企,

打左陣ps2,

就同peter出去周圍行,

之後佢呀媽搵佢,

我就去左剪頭髮lu,

之後番屋企沖涼,

有稀客到,

呀爺呀嫲同佢出左去食野,

我就係屋企hea下hea下咁,

唔想落街,

之後呀爺呀嫲買野上黎比我食,

食完之後玩左陣psp同電腦,

之後就打blog lu!!!

等我講番尋日ge野先,

尋晚因為夜番,

所以冇打!!

尋晚,

我番左去小學度,

因為小學有個晚宴,

見番好多小學老師,

同佢地傾左好耐計,

之後出去攞野食,

之後同呀sir miss影相,

好開心,

去到最後,

有拍賣時間,

幫學校籌款起泳池,

我用300蚊貫左部dvd機,

有好多function架,

超正!!!

之後見唔係好飽,

去左食野,

之後就番歸沖涼訓覺lu



« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »