|
病到7彩  |
分類: 未分類 |
今朝一起身,
個頭好暈,喉嚨又痛,
之後check體溫,
原來發燒!!!
之後請完假,
又訓左一陣,
一起身就想嘔,
之後去左wash room嘔左一獲!!!
之後抖左陣就肚痛,
去左廁所到「all」,
之後去睇e生,
返屋企食完野就食藥,
之後又訓過,
訓到兩點起身食野,
之後食藥,
之後就冇訓,
見冇野做就溫中史,
愈溫愈暈,
之後嘔多左次,
好辛苦!!!!!
嘔完之後就打blog,
唔係好對路,
一陣再訓過,
唔係聽日番唔到學!!!
原來病係咁辛苦,
好耐冇試過病成咁,
訓陣先lu,好辛苦,一個字...慘!!!!
|
|