今日係我期待已久嘅春令會,
之前果幾日同黃美錞傾過msn,
知道我自己鍾意果個人會去春令會,
所以更加期待,
原來我冇報錯名!
因為之前報名係因為陪郭賢澤,
但係e+知道佢會去,
我覺得自己冇報錯名lo^.^呵呵