~Sh信uN~

2008 年 3 月 17 日  星期一   晴天


期待已久嘅spring camp 分類: 未分類

今日係我期待已久嘅春令會,

之前果幾日同黃美錞傾過msn,

知道我自己鍾意果個人會去春令會,

所以更加期待,

原來我冇報錯名!

因為之前報名係因為陪郭賢澤,

但係e+知道佢會去,

我覺得自己冇報錯名lo^.^呵呵



« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »