~Sh信uN~

2008 年 5 月 20 日  星期二   雨天


win左四社兢技 開心 分類: 未分類

 今日一早就起左身,

hea左半粒鍾,

7點出門口,

7點半返到學校,

之後上左去開locker,

再落番去吹水,

小息比老師老點我同維維攞va畫簿上2e班,

比個區汝聰一個千年殺,

差d成堆簿飛去昱度,

之後就上堂lu,

hea完堂cl,

諗住hea埋果兩堂eng la,

點知有人睇堂...慘!!

之後放lunch,

同維維,希仔同傑上左大元樓上食,

d野超難食,

我叫左炒金邊粉,

d金邊粉甜到好似糖咁,

素性唔食,

之後同佢地玩,

搞左一個超正ge野出黎,

試左一啖,

難食到嘔!!!

之後hea左堂geog,

中文又有人睇堂,

係咪路呀,

一日有兩堂比人睇!!!

之後放學,

等埋昱一整落去換3,

玩4社兢技比賽,

我地社同群社win左,

好開心!!!

之後換3,

同朱咀,sa,澤,鄧又維果d去左撈一番買野食,

之後米米,昱,展同聰黎左,

之後去左影貼紙相,

超多人影,

好好玩!!!

之後送朱咀去搭車,

因為佢冇帶「姐」,

之後返屋企lu!!!!!

今日係5月20號,

要對我愛ge人講我愛你,

我要對住w.h.y講我愛你!!!

黃馨兒,我愛你!!!!!



« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »