昨天到新世紀廣場麵藏吃晚飯, 發現這個$20的沙律奄烈炒麵, 一層鬆脆可口的蛋包著炒麵, 表面再塗上軟滑可口的沙律, 一啖咬落去同時感受到沙律的香、煎蛋的鮮、炒麵的濃。
都幾大碟架,以$20黎講物有所值。 我d朋友見到都話「唉~早知叫呢個啦。」
最近玩番beatmania IIDX 當然玩最新o既15 style 好聽o既新歌黎講,TERRA出品係品質o既保證, 幾首都好好聽。 當然唔少得dm cross over o既歌啦,例如呢首 仲有太陽~T.A.I.Y.O~
每次玩Dazzlin' Darlin呢首歌, 隻眼稍到個MV就笑到o禁唔到掣 XD 個男人跳舞係咁扭扭擰擰扭屎忽, 其實佢跳得好正經,但唔知點解好好笑。
個MV係咁: http://youtube.com/watch?v=rRzWwIJW45g
今日食呢間叫東京o既日本料理,位於銅鑼灣金星樓上, 每位最低消費$60過左10點後所有壽司及刺身一律半價, 格局類似酒吧,算係廉價之選。 一來叫了杯「一步升天」,一堆煙霧從玻璃容器中間滲出來, 散發出的煙霧令餐桌有如天堂仙境,名字改得貼題。 飲過後...極之難飲!味道就像診所配出來的藥水般 =_="' 之後來了盤不知所謂的冷盤,把蝦、魚生、介辣等東西插入冰塊內... 口感不良,不太好食。
今日個天好藍,又係時候同d friend出去影下相,今次去o既地放就係長洲。 太平青醮搶包山搞旺左後多左商機,平安包公仔成為了長洲特產。 幾乎間間店鋪都見到,不過產品都有些微分別,唔同廠做掛。 包山擺設,幾精美丫~ 林林總總o既吊飾 這個...好像跟平安包沒什麼關系...... 電話繩又點少得?仲有印章。 抄日本o既手法,加d眼耳口鼻做埋吉祥物... 仲要寫潮語「包無O嘴或屈機」 長洲都幾多野影架 忽然會影下貓,長洲o既貓model好專業,見到鏡頭唔會閃開,仲擺埋甫屎比你打。 這是benz... XD 很精美的碗碟,唔知食一餐飯要幾多個碟呢? 橡筋槍、丫叉等武器都有得賣 這是大家樂的分店嗎? =口="
近來追看的動畫有兩套,一是Macross Frontier另一套是Code Geass。 Code Geass的劇情相當有水準,主角魯路修是一個類似夜神月的青年, 同樣地有先讀的天才謀略,如死亡筆記的特殊能力,充滿野心的笑容, 不同的是他比夜神月有點情義,不會(暫時?)為求目的而無視親情/友情。 這一點比起月來說我更欣賞他。 故事高潮四起,節奏明快,不會像Naruto動畫般,煙霧散15分鐘 =_=" 是一套令人有追劇衝動的作品,極力推介。 不過現在的Code Geass是第二季,要看的話請先看了第一季(全25集) 不然很多地方會看得不明白。