人氣:45827 drummania : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
不明飛行記錄
drummania
暱稱: 不明飛行物體
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
photoshop壞hotkey
VR Chat電腦版
確定買cable
VR連電腦
VR Chat

:: 日誌分類 ::
全部 (1457)
藝發局 (32)
鍾情局 (34)
衣管局 (47)
金管局 (18)
怒正處 (108)
音統局 (36)
食環處 (160)
家計會 (55)
旅發局 (11)
娛濃處 (83)
康民處 (28)
教育處 (51)
勞工處 (140)
評機會 (297)
慄正局 (70)
碎務局 (122)
電檢處 (161)
影事處 (11)
未分類 (20)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 1457
留言總數: 3865
今日人氣: 19
累積人氣: 45827

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2010 年 1 月 7 日  星期四   晴天


狩獵日記第2回 HR3了! 分類: 評機會

經過一晚努力,終於HR3了!而且還弄了整套迅龍裝,防禦力高了不少。
沒公測首日那種連不上線、斷線程況,在噗嘰豬伺服器遊玩也相當流暢。
昨天買了個$38的USB偽PlayStation2手掣,設定後操作跟PSP版一樣,
總覺得MHFO比MHP的難度增加了不少,是想迫使玩家們合力討伐魔物吧?
雖說我並不是那些可以單吃金獅,甚至不用閃光彈也能推倒崩龍的神人,
不過好歹也能單吃大怪鳥、甚至單吃桃毛獸王。(喂...那有什麼特別?
現在單吃野豬王也顯得粉吃力,砍了半天才能把它那厚厚的豬皮割下來。




2010 年 1 月 5 日  星期二   陰天


狩獵日記第1回 新斷線 忿怒 分類: 評機會


今日的任務就是要進入伺服器,眾獵人們由6時博鬥到10時仍未有進展。
到了11時有部份獵人可以突破第一重圍,但到了創建角色時又被截住。
啊!!!敗給新斷線了。 




2010 年 1 月 4 日  星期一   陰天


猩級拍檔(含劇透) 分類: 電檢處

由尊特立華特同羅賓威廉斯兩個老戲骨上演一套老人與小孩o既喜劇,
通常都以抵死對白做笑位,可惜講英文,就算d野幾好笑都食之無味,
未能達到放聲捧腹大笑o既效果,極其量只係會心微笑。
如果要靠視覺或動作達到放聲大笑起碼要好似搞乜鬼系列咁,
只係影住條女優美o既沐浴中剃腳毛>剃鬚>剃加拿大毛已經足以噴飯,
或戇豆先生果種倒亂幽默,呢種級數o既笑位響呢套片裡面未能搵到。
故事講兩個事業有成o既老坑突然要湊細路,搞到七國咁亂,
仲爭d(定已經?)因為d細路而搞禍盤生意,亦令兩老坑反目,
最後當然和好同大團圓結局,老坑又贏得細路仔o既歡心。
單睇橋段唔吸引,以我一向o既作風呢類戲唔好話入戲院睇,
電視做緊都轉台,不過朋友有優先場免費飛入去輕鬆2個鐘感覺唔錯 :)




2010 年 1 月 3 日  星期日   晴天


單車再接再勵 愉快 分類: 旅發局

前日先踩完黎,未夠喉,今日再踩過,燃燒脂肪吧!
朝早k即慶咁打電話黎問去唔去踩,二話不說就出發了。
又係佢係筲箕灣上682我係樓下巴士站捕定同一班車,
本來天衣無逢,點知佢架車去到西灣河拍埋另一架682,
到佢架682埋我個站時飛站,被迫上另一架,整定o既。
亦因為咁先有機會係682 o既路程聽收音機,
先知道東區海底隧道同大老山隧道係收唔到,
之後出到沙田第一城唔知係咪大氣電波稀疏,
全程都好沙,始乎沙田區好難聽收音機喎...
到大水坑食個午餐後就出動,路線同前日無乜大分別,
不過都要衰係d欄路位擦傷右手,d欄路位認真靠害,
最賤係落大斜灣前整幾條柱,迫你要係斜位起步咁高難度。
由於今日唔係多人,租單車只係20蚊,答車來回40蚊,
計埋食飯30蚊全日消費100蚊有找,算係咁啦。




2010 年 1 月 1 日  星期五   晴天


20100101 單車唱k好充實 開心 分類: 旅發局

好耐都未試過玩得咁放咁開心,朝早11點約埋迪迪同k答682到馬鞍山,
再到新港城商場同大班朋友會合,食個必勝客再去大水坑單車公園租單車,
沿住城門河一路踩,一邊飽覽鄉土風味景色,輕風迎面而來,好舒服。
第一次踩咁遠路程,為我人生僅僅六個鐘o既單車車齡增添多兩個半鐘。
仲係單車苦手,落斜灣一個煞車不及跌低左,幸有驚無險只係擦花左手心,
好在著住長袖衫長褲,唔係o既話成個手臂同腿都應該花晒...

然後大班朋友落旺角ceo newway唱k buffet,以前唔多聽本地流行曲,
一到唱k都頗納悶,坐埋一邊自閉,呢一年間番工日日聽903終於派上用場。
對於09年度o既新歌(尤其是派台作)絕不陌生,投入度大增。
例如唱到陳柏宇o既I'll be loving u,果下「何苦嗚x18」大家同時一齊嗚,
成班人一齊爆笑,未聽過係唔會有呢一下共鳴。
古唔到我唱I love u boyz o既顧家會惹來全場歡呼,原來好多人未聽過,
之後玩野點日文歌,三一萬能俠、聖鬥士星矢主題曲,
我諗緊個MV係沙灘、瀑布定係馬車,點知兩首MV都係用CG整o既人造衛...
開心都有代價o既,午餐100單車30晚餐20唱k200車錢全日消費差唔多400。