好耐都未試過玩得咁放咁開心,朝早11點約埋迪迪同k答682到馬鞍山,
再到新港城商場同大班朋友會合,食個必勝客再去大水坑單車公園租單車,
沿住城門河一路踩,一邊飽覽鄉土風味景色,輕風迎面而來,好舒服。
第一次踩咁遠路程,為我人生僅僅六個鐘o既單車車齡增添多兩個半鐘。
仲係單車苦手,落斜灣一個煞車不及跌低左,幸有驚無險只係擦花左手心,
好在著住長袖衫長褲,唔係o既話成個手臂同腿都應該花晒...
然後大班朋友落旺角ceo newway唱k buffet,以前唔多聽本地流行曲,
一到唱k都頗納悶,坐埋一邊自閉,呢一年間番工日日聽903終於派上用場。
對於09年度o既新歌(尤其是派台作)絕不陌生,投入度大增。
例如唱到陳柏宇o既I'll be loving u,果下「何苦嗚x18」大家同時一齊嗚,
成班人一齊爆笑,未聽過係唔會有呢一下共鳴。
古唔到我唱I love u boyz o既顧家會惹來全場歡呼,原來好多人未聽過,
之後玩野點日文歌,三一萬能俠、聖鬥士星矢主題曲,
我諗緊個MV係沙灘、瀑布定係馬車,點知兩首MV都係用CG整o既人造衛...
開心都有代價o既,午餐100單車30晚餐20唱k200車錢全日消費差唔多400。 |