1.食完野食完藥唔好係唔係都整個強壯(?)o既多餘姿勢,好kai!
我知係想增加遊戲難度,不過都好唔make sense囉。
正常人有條轟龍係後面望住食完野仲咁白痴擺咩pose?
2.離開遊戲就=關閉程式,無得登出番標題畫面。
重新登入又要強制執行GameGuard、拉個同意條款、等patch...
3.可唔可以唔好次次打親大怪都播一次片?條片又長又無得o禁走...
4.大家都明白芒享係無一劍走天崖,但奈何接左任務又唔比人換裝備,
我肯定當你見到「XX-3 這裡!」o既時候,過到去果個分流已經-1,
換埋裝備就唔洗接。
5.呢一點好多人都同我抱怨過,就係完任無得skip個「還有1分回到小鎮」。
雖則有d人會走幾個map去掘屍,不過對於掘完屍o既人黎講擺明浪費時間,
唔想"鞭屍"或"把握時間採集一下"o既人有得直接skip去結算畫面幾好呢。
待續... |