人氣:45916 drummania : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
不明飛行記錄
drummania
暱稱: 不明飛行物體
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
photoshop壞hotkey
VR Chat電腦版
確定買cable
VR連電腦
VR Chat

:: 日誌分類 ::
全部 (1457)
藝發局 (32)
鍾情局 (34)
衣管局 (47)
金管局 (18)
怒正處 (108)
音統局 (36)
食環處 (160)
家計會 (55)
旅發局 (11)
娛濃處 (83)
康民處 (28)
教育處 (51)
勞工處 (140)
評機會 (297)
慄正局 (70)
碎務局 (122)
電檢處 (161)
影事處 (11)
未分類 (20)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 1457
留言總數: 3865
今日人氣: 6
累積人氣: 45916

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2009 年 11 月 30 日  星期一   晴天


向駱克至敬 分類: 藝發局

兩年前曾經做過駱克遊戲機中心o既場務,
而呢間機鋪早係今年五月結業,為左緬懷過去,
整左個模擬世界可以係入面自由行。
以前經常光顧我店o既機友對此情此景應該唔會陌生~

(preview)
lockcap1
題外話:d朋友睇完話:「哇!好勁呀!咁都比你整到。」
又話我有才華,又話女仔鐘意有才華o既人,又話我實溝死女,
sorry囉,我敢保證呢個講法係假o既!因為我咁多年黎都係單身。




2009 年 11 月 6 日  星期五   晴天


Magic Mouse出左啦! 分類: 碎務局

好吸引,唔計個觸控功能,靜係個外型都夠殺食。
今日行經旺角見到周圍都有得賣,
不過問過個店員,佢話唔支援PC,
就算mac機都要OS10.4以上先用到。
個mouse真係得個mouse,用藍芽無usb,
如果部mac機本身無藍芽就用唔到,
個店員仲話佢地試過用外置藍芽發射器都suport唔到,
兼容度之低冠絕同類型產品!咁姐係無用啦~




2009 年 10 月 5 日  星期一   晴天


中秋節 食燈籠 玩月餅 分類: 影事處

DSC_8132s
DSC_8131s
一年一度的舞火龍大會乃香港僅存的非物質文化遺產之一,已有百多年歷史,
今年在下也到大坑欣賞這麼有意義的活動。
相傳1880年中秋節前夕出現一條大蛇四出作惡,村民合力把蛇殺害置於木屋,
怎料次日蛇屍不翼而飛,繼而大坑發生連番瘟疫。當時有道士說此蛇乃海龍之子,
因此海龍要降疫症為子報仇。所謂火水相克,村民相信海龍怕火,
認為舞火龍能把海龍嚇走。舞動火龍後,疫症真的消失了,
自此每年中秋節也有舞火龍儀式奉行至今。
DSC_8388s
看完火龍,稍移數步到維園又有綵燈大會,節目一浪接一浪。
綵燈大會更請來清新的搖滾民族歌舞團載歌載舞,好不熱鬧。
DSC_8442s
要舉牌就是這時候了!(可惜當時我沒有牌 囧rz)




2009 年 5 月 26 日  星期二   晴天


間揭性失靈 忿怒 分類: 怒正處

一直以黎都最怕產品間揭性失靈,無法預測下一次失靈o既時間。
手機用用下restart、遊戲機玩玩下hang機之類,
因為要長時間用先發作,拎去整時又好地地。
維修就算修唔修理到都收你錢,show比你睇就無野,番去用耐d再出事...
件野用得又唔想買過件新o既,所以幾時都話寧願佢壞得雲巡。

最近上網就出現間揭性斷線,唔知係網絡供應商果邊唔穩定亦或個modem出現問題,
又或者部電腦張lan卡接觸不良,好多可能性...
(網絡供應商唔穩定就好唔得啦,一日半日斷線就話姐,家陣隔日都斷幾斷,
月費最貴,上下載速度最細,仲要上網咁廢?)
如果客服黎到先正常運作咁就可能搵唔出原因。
call客服都唔係一件易事,平時放工客服都收工,真係要請假先可以在場觀察,唉∼




2009 年 4 月 28 日  星期二   晴天


藝術家行為 分類: 藝發局

你有無試過無野做時、答車途中、臨訓前構思一個故事?
你有無試過構思完o既故事會將佢以小說/漫畫形式output出黎?
唔知呢種行為係唔係「藝術家」o既行為,自己就覺得無乜咁特別。
不過我的確問過好多人,佢地o既答案係「無」。
我覺得創作一個故事幾有意思丫,有時睇完套好o既電影、動畫、劇集,
都會以果個劇本做覽本諗一個「外傳」,都好好玩。
會唔會因為唔係人人都能文擅繪,個故事唔output出黎等於白做,
所以索性諗都唔會諗?

我一諗到個好好o既故事就會寫落黎,以好簡單形式寫左好多劇本,
故事題材有校園、愛情、武俠、科幻、搞笑乜都有,以短篇為主,
深信有朝一日得閒o既時候會將佢畫出黎。