琴日冇點訓過
直到今朝同呀哥去左茶樓食早晨
31/12/2009 多謝你送俾我既禮物, 我好鍾意佢丫^^ 同粉粉去左大八方食飯 不斷你眼望我眼..唔知講咩好 跟住去左朗豪坊... 竟然冇野睇都有-3- 同粉粉去左apm 得棒棒堂,個人認為氣氛不佳
1/1/2010 倒數完去左海皮 真係好開心^^ 不斷咁轉場.. 一直咁傾計,仲屈到人請我食野 最後力允佢地係m記食早餐 佢地食完我就送粉粉返屋企 略有小插曲, 哎呀~我太鈍啦(k) 嘩..返到屋企訓得都差唔多9點啦~.~ 內心充滿了喜悅