e家係10點56分
我本來唔諗住打blog
不過算啦
話時話
琴晚我發夢,
見你揸住把刀追住隻豬
隻豬忽然對你講
〝本是同根生,相煎何太急〞
真嫁!!!!真係一則笑話
今日IS堂默書.....唉...我仲估自己係8分家麻~........ 點知...竟然....滿分喎!!!!!! 有一張嘉許!!!加捚其餘4張~~有1個優點!!!!!! 家政堂整薯仔蚊雞翼.....開始都幾順利.... 但係.....落鑊之後就煮到個鑊痴低.... 要煮第二次....第二次就順利好多!!!!!整得都唔錯 普通話今日係最後一堂..... 粟米堂test~~超昜!!!! 放學食埋左d薯仔蚊雞翼~~正正正!!!!!!! BY 死神
今日
中史測驗
唔掂
得果35分- -
數學測驗
做得3題(煩得制,不過都合格)
電腦堂有秘密(唔講得)^^
笑話第一則:
甲:請問一下醫院怎麼走?乙:很簡單,你現在閉著眼睛,走到馬路正中央,然後停一下,大約十分鐘之後就到了。
笑話第二則:
天日問我,我話比你知
^^
天日係溫仲賢
玩寵物小精靈lu