溫總And何特首
特別雙人的留言板
hohosam
暱稱: 溫總And何特首
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
天才表演??!!OH~~MY~~...
返到香港第1日
悶~~~
SOR......
唔得閒打blog不過比多...
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 83
今日人氣: 1
累積人氣: 1962
好友名單
尚無任何好友
站內搜尋
2007 年 11 月 13 日  星期二   晴天


聽到個令我O咀的消息 滿足 分類: 未分類

今日係平凡中帶d不平凡的日子.....

因為我係英文堂中段聽到個令我O咀的消息(唔會講比大家知.......)

CH我同no.38,22,29,28,07出左去講李小龍,我講左100%中的16.66666667%(100除6)

尾2兩堂上左hall,聽性教育週會part 2,今次比上次boring好多.......

(放學果陣見到hoho係教員室走廊作english作文,唉.....叫左佢做好d  English架啦

佢English補測又肥左,仲要低分過第一次,要抄18次)

(  )內的句子係想叫hoho學好English,請hoho唔好介意

冇野講啦  88

                                                               BY   死神之月



2007 年 11 月 12 日  星期一   晴天


2007-11-12 不安 分類: 未分類

今日音樂轉左做中史,我鍾意既音樂冇左- -

通識爽爆,比老師打左個交叉扣分比我果組d人仇視

放學我去左補測英文

9成又唔合格

不過好好彩

我maths幾好錯左2題

串死左肥傑(鬼叫佢英文串我)

大獲啦

我中史仲未抄完依家要加油啦

88

                                                                     by:keroro



2007 年 11 月 11 日  星期日   晴天


sorry!!!!! 分類: 未分類

sorry呀大家!!!!!Yesterday我發燒,死下死下......冇開機,so冇打blog.......sorry~~

今日hoho都係會照常打blog!!!!!

by溫仲賢