老實講,今日心情真係唔係太好......but.....都會打d野~~
今日PE堂超正 ,有位張sir離左教我地(boys)羽毛球...
但係佢勁XX,so......我玩足成兩堂佢都唔知 ~~~~
最搞笑都係上PE堂係走廊排隊果陣,hoho竟然同隻蜜蜂講野(應該係粗口....)
之後miss葉係教員室出離問hoho做咩事同d空氣講d粗俗語言呀!!你痴線架?(miss葉睇唔到有蜜蜂~)
之後我同吳家燊笑死左~~~~~
我而家想問大家一個問題,hoho佢話佢自己想做L(Death Note果個L)
你地話有冇可能,請係CM中回答!!!!
 
88~~~~
BY 死神之月 |