溫總And何特首
特別雙人的留言板
hohosam
暱稱: 溫總And何特首
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
天才表演??!!OH~~MY~~...
返到香港第1日
悶~~~
SOR......
唔得閒打blog不過比多...
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 83
今日人氣: 2
累積人氣: 1963
好友名單
尚無任何好友
站內搜尋
2007 年 11 月 16 日  星期五   晴天


留到6點 不安 分類: 未分類

今日好慘呀,留堂.....

我份明明做得好好

華dee正我個bag老師睇唔倒

就係睇倒我打佢果一幕

之後叫我最後走- -(真係最後走)

下星期一我要去朗誦

8點10至lunch time我都唔會係度

我諗某d人會開心既

唔知點解今日唔係幾開心

可能因為溫仲賢掛

係人面前我都盡量扮冇事

你估下係咪真係冇事?

好啦

今日係咁先

請繼續留意天日溫仲賢的日誌~~

                                                                    By:HoHo



2007 年 11 月 15 日  星期四   晴天


今日心情不太好??!!! 無奈 分類: 未分類

老實講,今日心情真係唔係太好......but.....都會打d野~~

今日PE堂超正,有位張sir離左教我地(boys)羽毛球...

但係佢勁XX,so......我玩足成兩堂佢都唔知~~~~

最搞笑都係上PE堂係走廊排隊果陣,hoho竟然同隻蜜蜂講野(應該係粗口....)

之後miss葉係教員室出離問hoho做咩事同d空氣講d粗俗語言呀!!你痴線架?(miss葉睇唔到有蜜蜂~)

之後我同吳家燊笑死左~~~~~

我而家想問大家一個問題,hoho佢話佢自己想做L(Death Note果個L)

你地話有冇可能,請係CM中回答!!!!

hohoL

88~~~~
                                                                                     BY  死神之月



2007 年 11 月 14 日  星期三   晴天


好好的一天 分類: 未分類

今日miss黃同miss李2個都冇返

通識堂我地角色扮演我覺得我果組好搞笑(其實係我提議既)

係maths堂老師叫我地訓交

今日lunch time

我同肥傑去左問老師通識分

最高:陳學謙   好似係78分

肥傑:55分(bad)

我:70分麻麻地

其他唔係好知

英文都唔知點抄

成13次

抄得黎都死左

唉~~            

                                                              by:HOHO