唉~~今日真係....good呀...!~ 一返到school就收功課收到痴線T-T,好在方靜宜幫我收wb~~~@@ 英文堂冇啦啦俾Miss鄭的左我去留堂班-o-(中二第一次去留堂班)
好在音樂堂都算係平平安安度過~~~~
but~通識堂比梁sir留左係classroom,遲左放lunch~(因為欠交功課)
仲要係匯報個陣出左去做琪琪T-T
中文堂都係平平安安度過左~~@@
尾二兩堂上左hall講果d性教育...都幾好笑~~
去完留堂班之後,去左一樓平台聽下我係白約翰讀個friend係hall唱<十分愛>(佢同另一個女仔唱)
冇野講啦,886
冇聊的一天:
如常的上學,如常的上課,今日交齊功課啦,都唔知點解提極呀強佢都要欠
今日肥傑約我係game度pk,我應成左,大家幫我祈禱
放左學返到屋企第1時間就係打機
奸人堅大左結局,可惡我的至愛冇左
今日打咁多先,天日到溫仲賢,請大家密切期待,多謝大家