今日科學堂罰左好多人,好彩我識做
把我鍾意講野既性格暫時停止
正呀,DT堂老師冇返,梁sir(新黎的)同miss黃1人代1堂
普通話如常係男仔既勝利,嘻嘻
英文考短講,好彩冇叫我,我冇準備
陳韻琪話如果到佢,我就跟佢姓
好唔好彩咁,佢要出去講
睇黎我姓陳啦
澄清:e個blog係我同溫仲賢的,佢打1日我打1日,我星期1,3,5,7佢2,4,6
上次係佢打既,大家唔好誤會,如有疑問,請致電21463466搵何先生,多謝大家一直既支持
今日真係冇咩野講,不如講講school d野啦!!! 中史堂要測驗,得11分- -....... 數學堂冇咩特別............. 中文堂就最慘,係到聽果個孫靜斕講廢話~~ 英文堂又離個突測,好在都算幾easy~~~ 電腦堂都幾boring下.... 視藝堂我傾計傾足成兩堂<++> (根據上述的文字,我確定了Day4係最最最最最boring的) 88<++>
今日好多野做,又遲放,考完仲留係傾專題
依家要做自修x,仲有今日d功課
為左保償我貼相