今日9點幾去左元朗
教會d人正左個bbq
我,傅生,溫生同埋肥傑
都有去
我驚天日肚痛(食左好多生野)
玩到3點幾
我地係大棠郊野公園
行落去溫仲賢既屋企搭車
返左屋企(一d功課都冇做- -)
我諗沖完涼就好快訓- -
因為好累
今日本來係出去做問卷既~~but我果組因某d原因取消左..... 之後今朝有個fd call我出去屯門行,我ok左佢~~ 我地由5:30行到7:00,途中我同佢都係講一d愛情經......??!! (男仔離架我個fd!!!!!!!) 搞到8:10先返到home 886!!!! BY 死神
今日
基教堂工作紙
最尾果題我寫左
最窮的人
嘩kaka
體育堂上乒乓球
唔錯唔錯
返到屋企
打左陣機
無聊死了