話說我今日同傅生啊強佢地去朗誦
好緊張呀
不過最後都係冇野
本來好地地
突然有1個朗讀第2首詩
係度唱詩(好似唱歌咁唱首詩出黎)
傅生話佢唱歌唔緊要,走音先仆街
笑死我- -
今日好多野做
通識統測終於腳下踏著39個亡魂!!!
嘩kaka
by:hoho
今日9點起左身打機~~~~
打到悶爆
4點幾果陣醒起天日要朗誦
啦啦林係度讀1次
發現我有好多錯誤
不過太麻煩了唔理
今日我希望可以控制倒自己做功課
好緊張(話曬第1次去朗誦,我驚腳震)
我成日同自已講道理
唔明點解依家係改唔倒
可能e個就係我^^
天日都係我打blog,請注意
by : hoho
今日為左儲錢去準備一d天曰要做既野,so冇出街!!~(平時我逢星期6都會出出街~) so今日我留係home睇果個澳門格蘭披治大賽,見到好多人撞車,high爆!!!!!! 之後都係睇電視,玩電腦.......... so我認為我星期6一定要出街,否則我必定死於家中.... 冇野講啦!!88~~~ BY 死神之月