今日可能係我一生中第一次係課室坐最尾果排上堂~~!!!!!! 今日上音樂果陣話要考試.....由於我係無準備過..... so我入左呀強,褲生(唔識打)同hoho果組!!! 然後出左去唱<<單車>> 886 BY 死神
大家,hoho今日請假唔打blog一日~~ 佢話東主有喜,休息一天喎~~ BY 死神
over....over!!!!今日係school冇咩特別~~ 只係放學果陣比粟米婆婆留低左係課室~~ 我發覺自從我地升左2A之後,留堂班就經常要調課室 886.... BY 死神