【妳太善良】   

馴服就似綿羊...相戀太善良...大多打敗仗
良善太過平凡...怕註定要陪跑
jackie25
暱稱: Tabo
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想怎麼樣...
突然收到禮物...
越知得多..越可怕...
又是傷痛又傷痛..
又做粟一燒..
文章分類
全部 (280)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 2 月 27 日  星期一 晴天

 

無聊的一天....突然 滿足

 

今日一早起身返工,但係可能未訓醒關係,返到公司都係呆下呆下咁,不過係呢個公司 d 時間過得好快,"咋" 一聲好快放工。

放工返到屋企 on99 咁,撻左係梳化度傻更更咁睇住 d 貓貓狗狗周圍走,不過由於天氣突然間凍左既關係,

我 6 點半到就去左沖涼,我都未試過咁早沖涼,但係實在太凍喇,都係早 d 沖涼洗頭,唔駛等到半夜三更

都冇得訓。我就係咁好 on 99 咁呆左成晚,呆到 10 點鐘就去左訓覺了。但係到左 2 點到,"他" 突然黎左我

屋企,因為"他"話天氣凍左怕我有事,所以專登黎陪我睇住我喎,但我都訓到好迷糊,哦一聲之後我就訓左,而"他"就成晚係我身邊陪我。

刊登時間︰2006-02-28 03:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 2 月 26 日  星期日 晴天

 

勁訓的一天... 不安

 

今日成日都係屋企訓覺,仲訓到媽媽打電話比我都聽唔到,我未試過可以訓足成日,訓到唔識聽電話,所以今日剩係訓覺都訓左成日,都冇咩野做過,都唔知道可以寫 d 咩野喎~~!!

唏......日日都有得睇,仲睇左咁多篇,休息下都要喇,最多第日補返喇,咪咁小氣喇~~!!

刊登時間︰2006-02-28 03:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 2 月 25 日  星期六 晴天

 

男女人世界...... 開心

 

今日係星期六,我約左寰宇同事聚會,但係佢地要成 2 點先放工,所以我就去左黃金幫朋友買零件先,之後至再同佢地會合。

到左 2 點半到,佢地就一早坐低左係一間食泰國野既餐廳等我,仲等埋我先叫野食喎,唔知道係咪好耐冇

見,一見到面就好似有好多講唔完既話題,我地仲邊食邊吹水,大家既話題都係圍繞<水晶姐姐>,因為佢就

黎上岸做人地既太太喇,所以我地都好八卦問左佢好多野,就係咁我地吹到成 6 點鐘,<水晶姐姐>同<小魚>

就走左,留低<蚊二><妹仔>同<會計人>,佢地係冇咩野做而又 on99 既情況之下,決定去我屋企睇貓貓狗狗,

佢地一去到我屋企之後,唔知道係咪太耐冇見,佢地見到貓貓狗狗好開心,仲不停咁同兩隻野玩,玩左一陣

之後,突然間有位<阿朋友>到訪,而<阿朋友>就係 "他" 既朋友,原來 "他" 因為打唔到電話比我,怕我唔知

道有 d 咩事,所以吩咐<阿朋友>上黎睇下我先,"他" 陣間先過黎搵我, 因為咁樣間屋突然間好多人,不過

我是但咁應酬左<阿朋友>之後,我地幾條女就繼續吹水玩貓,冇幾耐<阿朋友>話落街轉頭返,我地都冇理佢

之下就繼續玩狗,過左一陣之後我仲提議打麻雀,因為太耐冇打了,而且又唔駛剩吹水玩狗咁悶,就係咁

我、<蚊二><妹仔>同<會計人>一齊打麻雀,一打就打到 11 點到,唉......結果都係比<蚊二>贏晒我地 d 錢,有機會我地一定會再報復既。

佢地走晒之後,我就打掃下間屋,冇幾耐 "他" 同埋<阿朋友>返左黎,之前係女人既世界,所以佢地就出左街

吹水,等我玩完先至返,但係我 d 朋友走晒之後,就變左男人世界,佢地就係度吹水睇電視,就係咁樣我成 2 點幾先至有覺訓呀~~!!

刊登時間︰2006-02-28 03:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 2 月 24 日  星期五 晴天

 

... 不安

 

今日生活如常,雖然發生左 d 唔好既野,但係都無奈要接受,如果唔係可以點~~!!

今日都冇咩野發生,都係返下工,放工返屋企發下呆咁,所以都係好死版,又唔知道有咩好做,所以都係係屋企聽下歌等訓覺,等到眼訓既時間,咪自己去左訓覺了。

刊登時間︰2006-02-24 09:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 2 月 23 日  星期四 晴天

 

變幻莫測... 不安

 

今日收到個唔好既消息,雖然個消息同我唔係有太大直接關係,但聽左之後都好唔開心,突然諗點解人咁變幻莫測,今日唔知聽日事,今日係你身邊既野,好可能聽日會消失,根本捉摸不到。

我唔知道有咩可以講,只知道有好多野,根本唔係我地可以控制,珍惜身邊一切先至係生活其中一樣重點,

雖然自己冇能力控制好多野,但係可以既話,最好可以阻止一切唔好既野,甚至停止發生,點解人咁脆弱,

係咪現今既人唔可以受打擊,定係佢地冇好好諗清楚自己條路點行,所以發生咁多不幸既事,雖然我都冇好

好諗過將來會係點,但係我都一直死撐落去,點解我可以做到,人地反而做唔到,係我對呢個世界太淡,定

係人地存有太大希望,所以到絕望既時候就了結自己,如果我同人地相比,我諗我死左好耐,根本唔會仲係

呢個世上,點解人咁脆弱,遇到唔如意既野就諗到錯晒,錯到連自己做咩都唔知,做左出黎又令身邊既人留低萬般痛楚,究竟有冇諗過後果呢~~!!

刊登時間︰2006-02-24 09:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]