| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 7 月 24 日 星期五  |
| 皇下終於返黎啦~ Ax2都算唔錯啦~ |
分類: 未分類 |
今日一早比何子叫左去食早餐 之後皇上同偉哥黎左 鱷魚又黎埋(嘿坐左我個位 食到好飽... 同何子出去行一陣 等埋皇上佢地先行返去學校 點知啤啤打黎話佢到左((SORRY>3< 啤啤要唔要KISS補返? 返到去 好耐都冇返過既學校/ w \ 上到去聽miss講完d野 之後就開始比返d成績表我地 啤啤要重讀((搞錯阿!!!... 忽\ 口 / 之後每人都有份禮物 我抽到杯(算正常......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2009-07-24 10:30 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 23 日 星期四  |
| 皇上走了的第七天 |
分類: 未分類 |
皇上快d返黎啦~ 好掛你~~~ ------------------------------------ 一日又一日~ 日日都係屋企-口- 好悶~巨人都快解完g9了/ w \ 沒事就睡在我妹的床上看書-3-~ 悶悶的一天又過了~~ 正為我的人生努力中<----完全沒這回事=D |
| 發表時間:2009-07-23 02:49 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 21 日 星期二  |
| 皇上走了的第五and第六天 |
分類: 未分類 |
這兩天都係到打機同上網.. 係屋企生菇-.-~~~~ 不時同 何子玩msn d小遊戲 差唔多日日都係咁過... 冇咩好打~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 皇上快d返黎啦~~~ |
| 發表時間:2009-07-21 08:52 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 19 日 星期日  |
| 皇上走了的第四天 |
分類: 未分類 |
今日又係屋企諗皇上 我仲要等多幾多日先見到佢..... 諗下諗下我記得係前年中四個時 先同皇上一班..個時都咩野 只係覺得佢數學好勁 不過由中五唔知幾時開始慢慢覺得佢... 算啦~唔講咁多啦~ 諗完皇上 之後又睇魔戒 咁就一日 冇左皇上d日子過得好悶... 夜晚睇埋 哈利小許3之後訓覺~~ |
| 發表時間:2009-07-19 12:34 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 18 日 星期六  |
| 皇上走了的第二天and第三天 |
分類: 未分類 |
今日一起身諗起皇上唔係香港就唔想出街.... 因為每次出街我都好想皇上都去 當佢去既時候我會好開心 但當佢應承左走之後又冇出現令到我好失望... 今日星期四我又要幫手叫d人 ((睇哈利小許6-.- 本身想去荃灣睇之後王子又話去青衣城 但係啤啤 詠c 唔要~所以去左葵芳睇-3-~$$50蚊 去睇戲既有:我 啤啤 偉哥 詠c 幸幸 嫻仔 何子 鵬鵬 小許(師父) 王子 睇戲個時 同 老嫻好吵-w- 之後偉哥同王......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2009-07-18 01:00 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 28 | »
|
|