kakatang
暱稱: 海
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
文章分類
全部 (136)
5D班日誌~ (46)
留言板 大家快d黎留下啦!! (2)
未分類 (90)
最新文章
懶打萬聖節那篇~(直接...
五條大路同陰間(泰) A...
一森生日快樂^^(簡短)
宿營(正)
散步AND証書
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 906
今日人氣: 7
累積人氣: 4066
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2009 年 7 月 24 日  星期五   晴天


皇下終於返黎啦~ Ax2都算唔錯啦~ 分類: 未分類

今日一早比何子叫左去食早餐

之後皇上同偉哥黎左

鱷魚又黎埋(嘿坐左我個位 食到好飽...

同何子出去行一陣

等埋皇上佢地先行返去學校

點知啤啤打黎話佢到左((SORRY>3<

啤啤要唔要KISS補返?

返到去 好耐都冇返過既學校/ w \

上到去聽miss講完d野 之後就開始比返d成績表我地

啤啤要重讀((搞錯阿!!!... 忽\ 口 / 

之後每人都有份禮物  我抽到杯(算正常......

(閱讀全文)

發表時間:2009-07-24 10:30 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 23 日  星期四   晴天


皇上走了的第七天 分類: 未分類

皇上快d返黎啦~

好掛你~~~

------------------------------------

一日又一日~

日日都係屋企-口-

好悶~巨人都快解完g9了/ w \

沒事就睡在我妹的床上看書-3-~

悶悶的一天又過了~~

正為我的人生努力中<----完全沒這回事=D

發表時間:2009-07-23 02:49 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 21 日  星期二   晴天


皇上走了的第五and第六天 分類: 未分類

這兩天都係到打機同上網..

係屋企生菇-.-~~~~

不時同 何子玩msn d小遊戲

差唔多日日都係咁過...

冇咩好打~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

皇上快d返黎啦~~~

發表時間:2009-07-21 08:52 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 19 日  星期日   晴天


皇上走了的第四天 分類: 未分類

今日又係屋企諗皇上

我仲要等多幾多日先見到佢.....

諗下諗下我記得係前年中四個時

先同皇上一班..個時都咩野

只係覺得佢數學好勁

不過由中五唔知幾時開始慢慢覺得佢...

算啦~唔講咁多啦~

諗完皇上 之後又睇魔戒

咁就一日  冇左皇上d日子過得好悶...

夜晚睇埋 哈利小許3之後訓覺~~

發表時間:2009-07-19 12:34 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 18 日  星期六   晴天


皇上走了的第二天and第三天 分類: 未分類

今日一起身諗起皇上唔係香港就唔想出街....

因為每次出街我都好想皇上都去 

當佢去既時候我會好開心

但當佢應承左走之後又冇出現令到我好失望...

今日星期四我又要幫手叫d人  ((睇哈利小許6-.-

本身想去荃灣睇之後王子又話去青衣城

但係啤啤  詠c 唔要~所以去左葵芳睇-3-~$$50蚊

去睇戲既有:我 啤啤 偉哥  詠c 幸幸 嫻仔 何子 鵬鵬 小許(師父) 王子

睇戲個時 同 老嫻好吵-w-

之後偉哥同王......

(閱讀全文)

發表時間:2009-07-18 01:00 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]