kakatang
暱稱: 海
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
文章分類
全部 (136)
5D班日誌~ (46)
留言板 大家快d黎留下啦!! (2)
未分類 (90)
最新文章
懶打萬聖節那篇~(直接...
五條大路同陰間(泰) A...
一森生日快樂^^(簡短)
宿營(正)
散步AND証書
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 906
今日人氣: 1
累積人氣: 4073
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009 年 6 月 24 日  星期三   晴天


一日不見如隔三秋?! 分類: 未分類

今日好早就起身了~

睇到何子個訊息話皇上又好晚訓~.~

之後打打下機學校sd左個野黎

話26號既畢業禮取消左~口~

之後去左問m明咁謝師宴點???

佢話照搞~3~

之後偉哥sd野黎話想去游水__((夜晚-.-

之後話唔比出夜街~~所以冇去

繼續打機~~何子又係到煩住哂~.~

之後諗到句野 一日不見如隔三秋~

本身......

(閱讀全文)

發表時間:2009-06-24 10:35 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 22 日  星期一   晴天


好久沒碌齡~(((叫人叫到吐血 分類: 未分類

今日一早開左電腦

等何子on之後去荃灣

我同何子琴日係咁叫人去碌齡-.-""

= =_(((叫到我想吐血....

之後我同何子係機鋪玩左陣

嫻仔打黎話到左 之後落左去接佢

跟住玩多陣 又出去等埋一森再玩-3-

玩玩下同偉哥黎左~

之後就去碌齡個到等皇上_((好熱好熱 / 3 \""

碌碌下之後比左碌- -

佢一碌就全中  果然傻人有傻運~.......

(閱讀全文)

發表時間:2009-06-22 10:39 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 21 日  星期日   晴天


爸爸節快樂~~悶悶~ 分類: 未分類

我今日一早11點

同屋企人出左去食飯((飲茶???

之後去左荃灣買衫

行行下嫻仔打黎話去錄齡-.-

之後話冇人去搞唔成~

跟住返屋企...好悶阿

何子又唔on msn...

我就黎悶死啦....~

發表時間:2009-06-21 07:10 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 20 日  星期六   晴天


今日又去行山-3-""" 分類: 未分類

今日玩左陣電腦

就比何子叫左出去

我地行行下 皇上sd野黎話病左

唔去得行山  我忽佢咩!!!

之後佢去左剪頭髮-.-等左成30分鐘

之後佢請我食飯A_A

跟住打比詠c叫佢起身  何子就打比鱷魚 鵬鵬-.-

之後就去左屋企樓下等佢

我地見佢咁耐都味落米上去睇下囉

之後我地唔記得係邊個室

之後個管理員好好人咁話佢係7號室^......

(閱讀全文)

發表時間:2009-06-20 09:28 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 19 日  星期五   晴天


被禁錮了?! 分類: 未分類

今日一起身就比屋企吵

話成個星期同fd出街

又咁夜返唔比出-.-

冇道理黎架!零用錢唔比就算啦連出街都唔比-.-

問我去唔去行山  我話屋企人唔比出-.-

其實我係到諗去行米好似上又叫肚餓又叫要返屋企~~~

跟住何子又煩住  係到問點申請ive個後補~.~

我比佢煩到精神分裂啦~~~

之後成日都係屋企玩電腦~.~

玩到10點幾訓啦~~~~

 ......

(閱讀全文)

發表時間:2009-06-19 10:54 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]