kakatang
暱稱: 海
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
文章分類
全部 (136)
5D班日誌~ (46)
留言板 大家快d黎留下啦!! (2)
未分類 (90)
最新文章
懶打萬聖節那篇~(直接...
五條大路同陰間(泰) A...
一森生日快樂^^(簡短)
宿營(正)
散步AND証書
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 906
今日人氣: 1
累積人氣: 4079
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009 年 5 月 6 日  星期三   晴天


西餐日-3-~ 分類: 5D班日誌~

今日懶得打字

不爽算了!

吼吼吼!!!!!

人仔功課差少少~

發表時間:2009-05-06 09:07 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 5 日  星期二   晴天


流浪在青衣的日子 分類: 5D班日誌~

今日番到學校 先醒起要幫佢地印人仔功課- -"

之後上到去英文堂 又要寫信 畫左陣畫就過左兩堂~

數學又係教上次D野....

人仔又聽阿SIR講野 我地個組都交左報告 差D個人反思

之後中文 聽司徒出黎講中國酷刑 一堂就咁過左~

普通話大家好合作咁完成 柒玲今次冇聲出啦~

之後數學成堂都玩-3- 之後就放學啦~

跟住去左街市 皇上同鱷魚走左先~話番屋企訓陣先-3-

之後同啤啤佢地睇左場回到17歲 都唔錯&......

(閱讀全文)

發表時間:2009-05-05 12:33 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 3 日  星期日   晴天


唱k的日子x3.... 分類: 5D班日誌~

今日一開電腦就幫渠佬同猿人打個人反思落電腦到-3-

打完渠佬個份之後隻眼好累(錯字超多 差唔多成份都要改@口@

之後開左一陣魔2黎玩~ 何子一on馬上叫我快d出去- -"

我點都要做完猿人個份先出-3-~ 佢份野d字好似唔多夠-w-"""

之後食左個飯就出啦~ 去左長發集合先

之後再去葵芳同偉哥會合 等埋皇上食完野先去唱k(今次皇上請 呵呵^3^~

一入到去 佢地就係到點d舊歌!!!!

我又點左幾首歌 ......

(閱讀全文)

發表時間:2009-05-03 06:39 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 2 日  星期六   晴天


過了無聊的一天 分類: 5D班日誌~

今日一開機 就玩左陣魔2-3-

之後何子問有冇地方去 話要去唱K

之後仲叫埋水魚過來傾天- -"

最後我都係冇出到去-3-

跟住就繼續一直上網 玩魔2-3-

之後師父ON左之後同佢吹左陣水-3-

去沖涼  一日就咁完啦~

聽日先幫佢地打人仔D個人反思啦~

發表時間:2009-05-02 08:05 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 1 日  星期五   晴天


剪左頭髮-3- 分類: 5D班日誌~

上次因為阿杜叫剪頭髮所以今日去左剪啦~

剪完之後何子叫出去

去到粥鋪等佢同皇上食完野再等偉哥

之後先去錄0

錄0又係偉哥第1- - 皇上最尾呵呵^3^

之後等鱷魚仔 佢個路痴連英皇係邊都唔知- -"

之後去左荃灣間加州紅唱k

唱到7點先走人 皇上同何子係咁唱舊歌-3-"

鱷魚比我唔小心撞左下隻眼- -"希望佢冇事啦~

唱完之後就同皇上 鱷魚塔409走

番到去食完飯同啤啤係msn吹左陣......

(閱讀全文)

發表時間:2009-05-01 10:41 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]