kakatang
暱稱: 海
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
文章分類
全部 (136)
5D班日誌~ (46)
留言板 大家快d黎留下啦!! (2)
未分類 (90)
最新文章
懶打萬聖節那篇~(直接...
五條大路同陰間(泰) A...
一森生日快樂^^(簡短)
宿營(正)
散步AND証書
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 906
今日人氣: 2
累積人氣: 4056
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009 年 4 月 14 日  星期二   晴天


假期的第六天 分類: 5D班日誌~

今日一起身,就係到畫畫

畫左成粒鐘先,開電腦

繼續我瑪奇的農場物語~

之後就睇銀魂之紅櫻篇

都好血腥下,睇足成日

之後何子打黎問我去唔去同偉哥買銀包

我因為太累所以又冇出去(天天都說累~

天氣太熱了不太想出外

之後過左好耐偉哥打黎問

有冇幫佢地做個菜單(我都唔記得左天

之後馬上趕工(不用2分鐘- -"......

(閱讀全文)

發表時間:2009-04-14 07:06 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 13 日  星期一   雨天


13-4-2009 分類: 5D班日誌~

最近因為放假都忘了寫日記~

哈哈何子不在香港真安靜平靜的第2天~~

今日一早就開了一陣電視來睇交響(好悶-3-"

之後用左一陣電腦

發現瑪奇終於改版了(這次改了農場~~~

大家也來玩農場物語^3^~~~~

4點先改好,所以做左一陣西餐

份量表聽日先打啦~

之後畫左一陣畫

終於4點,一上msn

啤啤就問偉哥鍾意邊個(我點知阿!!!-口......

(閱讀全文)

發表時間:2009-04-13 08:53 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 11 日  星期六   晴天


11-4-2009 分類: 5D班日誌~

因為琴日玩到成11點幾

所以今日好遲先起身

開左電腦之後

何子打黎問去唔去跑步

我今日超累所以冇去到

係屋企玩電腦算了

繼續睇銀魂玩瑪奇~

今日真平淡~

訓覺先-3-zz

發表時間:2009-04-11 11:13 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 10 日  星期五   和暖


10-4-2009 疲倦 分類: 5D班日誌~

今日一早起身(9點

開左電腦玩瑪奇先知希華生日

睇左一下銀魂

何子叫我陪佢去癡保護貼

11點就出左去

之後去左長發

同皇上鱷魚會合

食左個午餐先

之後去左大窩口錄波

得何子鱷魚皇上錄

$20局咁鬼......

(閱讀全文)

發表時間:2009-04-11 12:10 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 9 日  星期四   晴天


咪一膠樣的第二天 分類: 5D班日誌~

今日一大清早

我就起左身

6點9阿(我放假都唔會早起身~

我坐左係屋到

發左1個幾鐘呆

先換衫出門口

去金鐘個間西武參觀(做實習生- -"

點知又見到柒玲(陳玲)

放假都要見到佢

地獄阿~

聽左一堆廢話之......

(閱讀全文)

發表時間:2009-04-09 10:06 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]