kakatang
暱稱: 海
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
文章分類
全部 (136)
5D班日誌~ (46)
留言板 大家快d黎留下啦!! (2)
未分類 (90)
最新文章
懶打萬聖節那篇~(直接...
五條大路同陰間(泰) A...
一森生日快樂^^(簡短)
宿營(正)
散步AND証書
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 906
今日人氣: 5
累積人氣: 4071
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009 年 3 月 28 日  星期六   陰天


28-3-2009 分類: 5D班日誌~

今日去左看溫他們做話劇

滿好笑說,看到他們的表情-3-

成3點半先去到吃飯/ 3 \

之後睇完佢地做話劇之後

我上左溫屋企看深淵大結局

最後又係復活結局- -

o左兩年之後先復活

我成6點幾先走

之後8點半當然支持環保關燈先-3-

可惜關了燈我看不到鍵盤不能打字/口\

我要睇銀......

(閱讀全文)

發表時間:2009-03-28 09:05 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 28 日  星期六   陰天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 5D班日誌~

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:秘密 )
發表時間:2009-03-28 09:17 AM


2009 年 3 月 27 日  星期五   雨天


27-3-2009 分類: 5D班日誌~

今天真是好囧

又下雨了

怎麼辦青蛙出沒的季節又到了<---怕青蛙(太噁心了

今日普通話又默書

我真是一面無奈

不過下星期一普通話考試

星期六,日就在家溫一下習啦

中文堂寫邀請信(我快吐血了

[這麼說我年終都不知要吐多少次]

食完飯之後超不爽可能因為下雨/ 3 \

之後英文堂要抄C......

(閱讀全文)

發表時間:2009-03-27 10:02 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 26 日  星期四   陰天


26-3-2009 分類: 5D班日誌~

今日起身隻腳好番好多-3-

冇琴日咁痛-3-

普通話今日默書/口\

又想強迫我們出手姐\   /

跟住上電腦堂又要測驗/ 3 \

怎麼搞我身邊一堆人問的- -"

害我給海獅狠狠看著- -"

之後食飯個天落毛毛雨/口\

害我心情變差了

人際同英文堂老師都冇上太好了^^

明天普通話還要默書/口......

(閱讀全文)

發表時間:2009-03-26 10:31 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 25 日  星期三   雨天


25-3-2009 分類: 5D班日誌~

最近因為星期一的英文考試太辛苦了

所以休息了幾天-3-

請大家支持一下我的相薄

今日係咁落雨

搞到我心情5係好好

因為我本身就最曾落雨天

跟住今日打開把新傘就壞了

我看到超無奈

不過好彩都仲用到

上體育堂個時個阿SIR仲要我地跑6個圈- -(我琴日屈親隻腳

我跑完之後隻腳紅左起來- -"(是走才......

(閱讀全文)

發表時間:2009-03-25 08:56 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]