kakatang
暱稱: 海
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
文章分類
全部 (136)
5D班日誌~ (46)
留言板 大家快d黎留下啦!! (2)
未分類 (90)
最新文章
懶打萬聖節那篇~(直接...
五條大路同陰間(泰) A...
一森生日快樂^^(簡短)
宿營(正)
散步AND証書
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 906
今日人氣: 4
累積人氣: 4058
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009 年 4 月 3 日  星期五   寒冷


3-4-2009(昨天忘了寫/ 3 \) 分類: 5D班日誌~

今日好凍阿

我個邊好大風/   \

番到學校一樣咁大風-3-

之後第一堂數學

大家都在做問卷之類的-3-

好忙好忙~~

普通話當陳玲播片-3-~

不過都係吵..

中文堂皇上佢地又畫野-3-

又唔比我睇/ 3 \

之後又走左去搶黎......

(閱讀全文)

發表時間:2009-04-03 07:57 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 1 日  星期三   晴天


補發的1-4-2009 分類: 5D班日誌~

今日新一個月的第一天

星期三又要番西餐(吐血了

我地要番到6月先唔洗番/口\

真係好辛苦

之後聽髮型話佢地下星期四要考試

要叫人幫佢地剪030

可惜要染髮(屋企人唔比/ 3 \

唔係我都想比佢地剪下-3-

之後坐車番到西餐個到

上到去我唔小心整爛左皇上本簿仔

今次真係唔小心(愚人節就咁算啦......

(閱讀全文)

發表時間:2009-04-02 05:10 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 31 日  星期二   晴天


31-3-2009 分類: 5D班日誌~

又過左個月啦

離畢業還有3個月了

時間過得真快

皇上又偷左我今日3個鐘啦-"-

今日番到學校

見到偉哥才想起昨天要他給我食譜

食譜到手當然是看怎麼做- -+

皇上又味諗到主菜

之後渠王又係到吵住

串到成隻狗咁

連平時平易近人的我也發火\口......

(閱讀全文)

發表時間:2009-03-31 09:07 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 30 日  星期一   陰天


30-3-2009 分類: 5D班日誌~

今日普通話考試

一番到學校就見到皇上佢地係到溫

英文堂又抄抄抄

數學堂就當小息(永恆不變的-3-

d人去左後睇d人玩間尺- -"

之後好像皇上條野又斷左XD(明唔明意思

之後人際好悶我都悶到睡著了-口-

辛辛苦苦終於左中文堂

阿SIR又講邀請信/卡個D野/口\

之後隻叫我幫佢畫野

好心的我當然不會拒絕-w......

(閱讀全文)

發表時間:2009-03-30 08:58 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 29 日  星期日   雨天


29-3-2009 分類: 5D班日誌~

今日8點就比人叫左起身

話清明要去拜山/ 3 \

之後9點出門口

我地坐小巴上山

坐成半個鐘先落到車囧

下車之後經好累了

還要做一大堆野先走得/口\

下山時就像跑完1000km馬拉松一樣

累到快睡在地上了

之後回到家

發覺義工組約好的時間還沒......

(閱讀全文)

發表時間:2009-03-29 09:18 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]