| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 1 日 星期五  |
| 浪費了一天 |
分類: 5D班日誌~ |
今日一番到學校 就要上去聽禮儀 阿sir係後唱歌超難聽 我聽力受到嚴重傷害...... 之後上普通話堂又聽柒玲吹水- - 之後英文輕鬆過了 倫宗又係睇野 無聊...... 電腦堂比海獅罰左好耐...搞到冇得出去食.... 食完飯之後排隊 上課室個時阿杜話我地再吵就殺上黎 之後笑左 點知隻狗同洪生同聽話係到講粗口 之後比阿杜叫左落 呵呵~~ 人仔堂阿sir冇番 ya~~~ 上上下堂 阿杜上左黎叫我地放學唔好走- -"......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2009-05-01 10:48 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 1 日 星期五  |
| 又一天了 |
分類: 5D班日誌~ |
今日又要番西餐... 番到去第一堂要上英文 又抄抄抄...... 之後人仔...聽日就交啦..d個人反思仲未得- -" 數學又聽到m明問請唔請MISS鄭去- - 問左成堂 之後決定明天繼續...... 跟住兩堂體育...一森好慘塊面比個眼鏡整花左仲留好多血 可憐可憐...... 跟住電腦被感染的的海獅又遲放我地..... 英文又係到抄抄抄-3-~ 西餐成日都係課室......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2009-05-01 10:26 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 28 日 星期二  |
| 他令我的心跳快得好可怕 |
分類: 未分類 |
心跳快得很可怕 呼吸大到有氣壓 手心冒汗可以澆花(可以澆花)
生活變四格漫畫 喜怒哀樂被放大 身不由己沒有辦法(沒有辦法)
怎麼可以這樣 怎麼可以這樣 瘋狂
怎麼可以這樣 怎麼可以這樣 愛超出了想像
就算世界與我為敵 我超喜歡你
超喜歡你不能分離 我只相信這個真理
百無禁忌萬夫莫敵 我超喜歡你
我慢慢不能清醒 終於不想清醒
根本不用清醒 這個惡作......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2009-04-28 09:30 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 28 日 星期二  |
| 好想對他說 怎麼辦 愛卻不能講 |
分類: 未分類 |
怎麼辦 怎麼辦
為什麼 你為什麼 老是把空氣全都吸光了
害得我 你害得我 在你面前呼吸急促需要叫救護車
別看我 先別看我 我的臉紅就快要爆料了
沒什麼 沒有什麼 我是絕對不會承認我喜歡你了
怎麼辦 感覺甜又酸
偷偷愛你 快樂又孤單
怎麼辦 愛卻不能講
你真討厭 不來幫我的......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2009-04-28 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 28 日 星期二  |
| 好累的日子 3 |
分類: 留言板 大家快d黎留下... |
今天一起身,就好想繼續訓.... 不過因為要番學所以先慢慢爬下床.... 回到去第一堂就係柒玲..... 超不爽!!!!佢又發瘋,係到叫我地起下坐下想死咩!!! 之後中文就訓左半堂之後聽阿sir講左d專題點做 跟住兩堂英文,今日英文要考試(好簡單-3-~~~ 一開始做兩份野先,之後就開始考啦~真係好簡單下(有史以來最簡單^3^~ 之後海獅又發火,都唔知係咪柒玲d柒流感傳左比佢 之後又搞到遲放學.....遲放食飯.......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2009-04-28 07:21 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 28 | »
|
|