kakatang
暱稱: 海
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
文章分類
全部 (136)
5D班日誌~ (46)
留言板 大家快d黎留下啦!! (2)
未分類 (90)
最新文章
懶打萬聖節那篇~(直接...
五條大路同陰間(泰) A...
一森生日快樂^^(簡短)
宿營(正)
散步AND証書
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 906
今日人氣: 1
累積人氣: 4054
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009 年 4 月 26 日  星期日   驟雨


人仔功課--開工X2 分類: 5D班日誌~

今日一開機就做人仔功課先,

做到差唔多就打番琴日篇日記,

之後又繼續做人仔,一路上網找一路訪問人~

之後啤啤ON MSN同佢吹左陣水又繼續做人仔

之後3點比左我妹用電腦....

跟住我就坐係梳發上發呆.....

不知不覺就到左夜晚,

好彩仲有得用電腦姐,

囉左張相黎加D野落去~

以下送上星期五大合照一張(有名

發表時間:2009-04-26 09:01 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 26 日  星期日   晴天


一個字累 代表了成日的意思!! 分類: 5D班日誌~

琴日打完邊爐好累...訓左成晚(熟睡...

今日又開始啦~..西餐番到去要考試同口試...

個普通話MISS叫我地溫左先

之後比左個小息我地

本身打算落去買D野食

但係點知下面個小食部冇開...(因為今日學校有面試之類的野搞...

之後我地全部左M記買野食..一路行個時我話會撞到啤啤

點知真係撞到啤啤(給我說中了~~我說話永遠都是最準的!!!

跟住捉左去一齊買(呵呵

買到成30分先番去比MISS罵....

之後MISS比15分鐘我地食........

(閱讀全文)

發表時間:2009-04-26 11:20 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 25 日  星期六   微雨


琴日我好man!? 分類: 5D班日誌~

琴日一開始就好早起身

因為琴日要出去個D訓練活動~

之後27-30分落左去等一森

點知個一森神早番左去學校到- -

我真係O左咀- -

之後就坐車去到元朗個邊落車

一開始我地玩個D行鋼條- -"

我係咁跌落黎- -"(好似有5次

5次都打中隻腳的同一個位(好痛~~~

之後掉水彈啦~可惜唔比掉老師...(死柒玲算你好彩!!

之後我地個組就去玩穿繩先......

(閱讀全文)

發表時間:2009-04-25 08:25 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 23 日  星期四   清涼


準備中......... 分類: 5D班日誌~

今日一番到學校

就英文堂又係抄抄抄

之後又普通話- -死柒玲聽日就係你的死期!!!(小心水彈

之後英文~又抄野啦落堂之前MISS話一間食完飯之後默書- -"

跟住倫宗..又睇野好眼訓~~~入獅子穴比獅子食~~~

之後兩堂電腦- -海獅發瘋!!!!!係到咆哮~

又係咁叫我地做習作..同做番琴日個日曆- -"

做到好遲先走到...(其實我只係等人先遲走-3-"

食完包之後,跟住就人仔啦~

阿SIR又講男女之間相處之類的......

(閱讀全文)

發表時間:2009-04-23 09:30 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 22 日  星期三   微雨


感到好煩厭!!! 分類: 5D班日誌~

今日因為中三有唔知咩考試,

搞到我地今日去212上堂...

一開始英文 我地等miss黎

等到成快落堂先出現- -"

之後人仔阿sir係到講男女關係(悶~~~

人仔個份野唔多想做.....

之後數學d野好簡單....

體育堂先好玩~

我地玩數字球,,,,

之後丁丁同皇上一齊輸左(哈哈~~

上電腦堂隻狗係咁......

(閱讀全文)

發表時間:2009-04-22 10:55 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]