kakatang
暱稱: 海
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
文章分類
全部 (136)
5D班日誌~ (46)
留言板 大家快d黎留下啦!! (2)
未分類 (90)
最新文章
懶打萬聖節那篇~(直接...
五條大路同陰間(泰) A...
一森生日快樂^^(簡短)
宿營(正)
散步AND証書
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 906
今日人氣: 0
累積人氣: 4072
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009 年 7 月 15 日  星期三   晴天


皇上走了的第一天~ 分類: 未分類

今日一早9點起身

睇電視到10點-33-

之後上網 打機 / w \

之後何子打黎話係青衣城

跟住我話唔得嫻 之後收線

之後嫻仔又sd信息黎((都係個d啦 大家心照

何子叫我同佢玩兩鋪msn d小遊戲

好彩~最後都嬴左  黑白棋大抄佢43比7 ^ ^

咁就一日     最後睇埋最尾個集珍奇百趣先訓覺~

比何子搞到我都唔記得皇上今日走天!!!

皇上記得手信阿!!!......

(閱讀全文)

發表時間:2009-07-16 10:53 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 14 日  星期二   晴天


這幾天都在家裡~ 分類: 未分類

這幾天我都在家裡種菇-.-~~

王子 家期 生日快樂~

之後兩天都發呆..皇上就走啦

我唔想佢走...所以最近好煩-3-...啤啤又唔多理我orz

日日係屋企上網sd信息比何子煩住((煩咩事大家心照啦

同埋傾電話~3~

星期四去睇我師父哈利小許!!!

發表時間:2009-07-14 03:54 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 11 日  星期六   晴天


昨天家裡長蘑菇,今天上山採蘑菇~ 分類: 未分類

琴日係屋企呆左成日   D菇都生哂出泥

之後夜晚同嫻仔SD信息  跟住夜小小又打比偉哥同

冇耐就訓左  因為嫻仔話今日要11點去行山~

-------------------------------今日-----------------------------------

我一早比吵醒左   同佢玩班裡面D人D花名

玩玩下之後唔知咩事SD唔到比佢

之後嫻仔SD野泥叫我叫人起身  咁早點會有人起!-.-

SD左比......

(閱讀全文)

發表時間:2009-07-11 11:19 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 9 日  星期四   晴天


偉哥生日快樂 分類: 未分類

一日比何子叫左出去~.~

之後陪佢買完野之後撞到鵬鵬

一齊去左葵芳等啤啤剪頭髮

我地行左陣鵬鵬話返去先- -"

送完佢之後嫻仔又話要黎-.-

我同何子行多陣等佢電話...

搵到佢之後又同佢係咁去左睇屎忽仔-.-

睇睇下啤啤打黎 話剪完上黎搵我地~3~

啤啤剪到好靚仔阿>w<

之後去左等幸幸  再一齊去青衣城會合-3-~

去到我地行左陣d人先到哂  打比一森佢話佢就......

(閱讀全文)

發表時間:2009-07-09 08:04 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 6 日  星期一   晴天


睇詠c跳舞同睇戲---係屋企-3- 分類: 未分類

今日一早豬就問我去唔去睇詠c跳舞

之後米去囉 不過都搞左好耐先出去

去到搵何子先...之後再一齊"嫻"去青衣城

去到見到偉哥 鵬鵬 詠c ((啤啤冇黎 吼!!!

之後何子叫左偉哥陪佢~((大家知咩事啦~))

之後黎左 冇耐佢地返黎 

話要去買雪糕 米去買囉~

買完差唔多到詠c跳~加油阿!!!不丹公主!!!!

 睇完何子就馬上話要走 __((因為阿婆唔係到?

睇多陣之後我 偉哥  鵬鵬 去翠怡間m記見工

何子坐係到睇我地~又囉我部機sd野比阿婆........

(閱讀全文)

發表時間:2009-07-06 10:46 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]