kakatang
暱稱: 海
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
文章分類
全部 (136)
5D班日誌~ (46)
留言板 大家快d黎留下啦!! (2)
未分類 (90)
最新文章
懶打萬聖節那篇~(直接...
五條大路同陰間(泰) A...
一森生日快樂^^(簡短)
宿營(正)
散步AND証書
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 906
今日人氣: 0
累積人氣: 4059
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009 年 6 月 3 日  星期三   晴天


話太普通~ 分類: 未分類

終於結束比柒玲教既普通話啦~

以後終於唔洗聽佢煩○住哂~

不過我都好擔心

遲下IVE D課程又出現同染玲同lv的人@_@(簡稱:○人

開始入正題啦~

普通口試係小息之後考

所以我地圍住皇上係到溫@_@

之後去到多得詠詩唔少 

多謝不丹公主所賜的智慧~(我之前果冇幫錯人^ ^    好人有好報^ ^~

考個時到左講職業  我當然講漫畫家啦^ ^~

之後啤啤入黎 我出去個時佢都問左我幾個^ ^(幫啤啤係理所當然既事^ ^~......

(閱讀全文)

發表時間:2009-06-03 07:27 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


考試(電腦) 分類: 未分類

今日係最後一堂電腦(成日都係

終於結束比海獅教書既生涯啦~唔洗再聽佢吵(感恩)

我由中一比佢教科學 中二數學 中三科學 中五電腦....我都受夠啦~

佢科學都冇咩野又係同電腦一樣唔夠兩日就吵一次

中二數學先搞笑佢都唔知識唔識教

我地全班冇一個聽得明(哈哈  之後搞到最高分都係<75分

不過比佢教d科學都唔好得去邊

都係剛剛好合格  不過中二科學d成績超好(因為大波林教?

好啦~開始入正題啦~今日一上去就係咁......

(閱讀全文)

發表時間:2009-06-02 06:35 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 31 日  星期日   晴天


星期六成日都係外面... 分類: 未分類

今日一早起身就出左去上西餐...

不知不覺就上完個食物衛生啦~

之後我地西餐個阿SIR入黎

比番D分數我地睇   好彩都合格姐~呵呵

之後就放學啦~偉哥 何子 啤啤同豬佢地去左食壽司~

我 皇上 鱷魚就返青衣~

到左青衣之後撞到鵬鵬同佢一齊行去青衣村個邊

之後上左去搵溫生囉野同打機~3~

之後返左去屋企  點知樓見到好多人係到消毒影相...

原來我同一森棟樓中左豬流感  他娘的!

返到去等到6點40分出門......

(閱讀全文)

發表時間:2009-05-31 08:27 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 29 日  星期五   晴天


游水同返學~~兩日~ 分類: 未分類

琴日比何子叫左去游水~

本身都唔去(因為冇褲

不過佢話送條褲比我咪陪下佢囉~

之後MSN問啤啤去唔去 佢話要同屋企人去燒野食(落雨)

去到見到皇上 鵬鵬同鱷魚係到等偉哥(仲以為佢地入左去天

之後去到等埋偉哥先入去....行去泳池條路長到咩咁

好凍阿...(忽X 我就黎感冒啦!!

係個池到睇佢地游-3-~自己係一邊泡水發呆 懶~

佢地係咁玩水戰  皇下同何子玩玩下變相撲(哈哈 令我諗起丁丁~

之後何子話傷口好痛係出面......

(閱讀全文)

發表時間:2009-05-29 08:00 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 28 日  星期四   晴天


上西餐~ 分類: 未分類

抱歉喔昨天發神經~

那篇怪東西就dele了~我也不太想給太多人知道- -...

琴日西餐整個羊肉卷

頂佢個個隻手都整傷左(無言- -

搞到最後又係我一個整 我都唔記得左點整條繩- -

最後搞到好樣衰 不過都幾好食~讚~(所以說別以貌取人!!!

之後個忌廉焗薯仔都唔錯(不過好肥膩下 都幾適合丁丁食 可以補充脂肪

之後搭車返屋企~

 

 

發表時間:2009-05-28 09:29 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]