kakatang
暱稱: 海
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
文章分類
全部 (136)
5D班日誌~ (46)
留言板 大家快d黎留下啦!! (2)
未分類 (90)
最新文章
懶打萬聖節那篇~(直接...
五條大路同陰間(泰) A...
一森生日快樂^^(簡短)
宿營(正)
散步AND証書
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 906
今日人氣: 3
累積人氣: 4057
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009 年 4 月 18 日  星期六   雨天


18號嚴重的鼻敏感的一天 分類: 5D班日誌~

今日一天早就開左電腦

何子就on左msn

唔到7點就要叫我出門口(低低地

之後7點24分到達青衣城

之後何子又死性不改!!!

又食煙(我又要食佢d二手煙 好臭!!!- -..

之後同皇上會合之後塔地鐵到荔景等鱷魚,偉哥

跟住到左九龍灣(又頭暈

聽何子話琴日佢同皇上係到同1號在水魚個華麗日記筆戰

點知一去到7仔度見到1號

之後皇上就馬上叫我地閃人......

(閱讀全文)

發表時間:2009-04-18 04:47 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 18 日  星期六   雨天


筆戰!? 分類: 未分類

說最近有些人好喜歡在人家的日誌裡!!

利用留言來筆戰~

請各位平民多加注意!

記得要關好門窗!!!

下一個日誌才是來真的

我應成左西餐班人會講真話的~

約定好的事一定要辦好

請大家多加留意!!!

別在那篇筆戰就好了!!

請以下人物多加注意:

皇......

(閱讀全文)

發表時間:2009-04-18 04:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 17 日  星期五   晴天


咁就放啦中學的假期~ 分類: 5D班日誌~

今日成4點幾先訓到(黑眼圈變熊貓啦>口<

6點半仲要起身番學(死....

番到去成個人都好累...

一開始數學堂

呵呵又係我第一(冇人有分笑左~

之後普通話又見到死柒玲

怪唔知得我會訓唔著啦

見到佢如同見到地獄

佢又係到吵真係煩(唔識學書味唔好學囉!

又唔見其他老師咁講

身為老師連教書都唔......

(閱讀全文)

發表時間:2009-04-17 08:13 PM  [ 訪客留言(114) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 16 日  星期四   晴天


聽日要番學啦orz 分類: 5D班日誌~

今日我訓到8點就起左身

可能因為太熱- -"

之後開左開電腦,琴日都冇點用過個電腦~

搵左鵬鵬佢一齊玩彩虹島- -"

之後何子叫我去偉哥個日誌到睇

原來終於都公開了(安靜的日子又回來了~

成日都係係屋企(琴日好遲番

比屋企人禁煙係屋企..

之後阿康叫我做中文專題個封面

搵左成日一張正常的酷刑圖都冇

我真o左咀...........

(閱讀全文)

發表時間:2009-04-16 08:41 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 15 日  星期三   晴天


錄波,整蛋糕,食火鍋!!! 作嘔 分類: 5D班日誌~

今日11點幾開電腦

死何子就打黎叫我去錄波

見皇上都去我咪去下囉

首先去左長發先同皇上鱷魚何子水魚會合

之前去左粥鋪食左野先食食下偉哥又黎左

點知去到錄波個到先知2點開門

之後去左一陣機鋪坐~

2點啦~去錄波 今次水魚請

之後就番西餐啦~番到去好多人問偉哥

佢鍾意邊個(我心裡早就猜到了

不過當然要偉哥自己講......

(閱讀全文)

發表時間:2009-04-16 12:39 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]