| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 12 日 星期二  |
| 五月病的由來~ |
分類: 5D班日誌~ |
【五月病】指稱因為環境適應不良引發的精神症狀,尤其好發於剛剛經歷階段轉換的社會新鮮人和新生身上。由於香港的學制與會計年度均起始於四月,因此新鮮人的入學、就職便同樣是以四月作為起點;一直到五月的黃金週假期之前,這段時間都可稱為環境適應的蜜月期,新鮮人的幹勁與熱情恰恰好是最為沸騰的階段。然而假期一旦結束,初始的熱情就開始磨耗殆盡,假設又另有環境......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2009-05-12 07:37 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 11 日 星期一  |
| 染上五月病了-3-~ |
分類: 5D班日誌~ |
最近發覺自己懶了~ 做咩事都沒心機-3-~ 只想懶懶地發呆... 今日成日都在發呆咩都唔記得啦-3- 只係記得最後係廁所皇上比家期整到成身濕哂 哈哈~~之後就番屋企啦~ |
| 發表時間:2009-05-11 09:22 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 10 日 星期日  |
| 母親節出左街 |
分類: 5D班日誌~ |
今日下午同屋企人出左去食飯 食完之後 同表姐佢地去機鋪打機 我阿妹唔夠16歲冇得去 呵呵 玩完之後去行左陣街 之後番屋企 幫狗狗同一森印髮型d野 之後睇鋼鍊~偉哥打黎 現在同佢講緊野~ |
| 發表時間:2009-05-10 09:38 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 9 日 星期六  |
| 西餐+唱k~ |
分類: 5D班日誌~ |
今日要番西餐上食物衛生証書-3-唔比遲到 唔係冇得考-3- 可惜m明今次又錯過左啦~遲到冇得考~ 之後放小息~我地成班落哂去買早餐食-3-" 之後我地係咁玩手機-w- 放左之後我地去左荃灣準備唱k~ 當然食野先啦 啤啤同豬羚都唔食-3- 之後叫左詠c同丁丁黎 我地開左房先記得要叫大俊-3-" 之後佢聽到發火話做咩唔早d叫佢... 之後佢仲係嬲緊豬羚1個...-3-" 之後又比師父發現左嬲理我嗚..... 之後我同詠c係咁唱飛輪海d歌~唱到喉嚨好痛........
(閱讀全文) |
| 發表時間:2009-05-10 12:15 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 8 日 星期五  |
| 又被罰的一天 |
分類: 5D班日誌~ |
剛回校就上數學-3- 要抄野@口@"""抄抄抄 普通話見到柒玲就火了!!!! 之後兩堂中文輕快過去(我要出去講野-3-~ 英文又抄解釋-3-~ 食完飯之後比阿杜叫放學去罰企@ @(我幫人拍蚊都罰 你瘋了嗎? 又英文-3-聽miss講左兩就完啦~ 之後數學又抄野@口@ 之後同雞雞落去...罰企到4點阿杜放人-3- 最後見到一森細老比阿杜罰-3-(真係可憐 我閃人先啦~ |
| 發表時間:2009-05-08 09:00 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 28 | »
|
|