kakatang
暱稱: 海
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
文章分類
全部 (136)
5D班日誌~ (46)
留言板 大家快d黎留下啦!! (2)
未分類 (90)
最新文章
懶打萬聖節那篇~(直接...
五條大路同陰間(泰) A...
一森生日快樂^^(簡短)
宿營(正)
散步AND証書
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 906
今日人氣: 4
累積人氣: 4063
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009 年 5 月 12 日  星期二   晴天


五月病的由來~ 分類: 5D班日誌~

     【五月病】指稱因為環境適應不良引發的精神症狀,尤其好發於剛剛經歷階段轉換的社會新鮮人和新生身上。由於香港的學制與會計年度均起始於四月,因此新鮮人的入學、就職便同樣是以四月作為起點;一直到五月的黃金週假期之前,這段時間都可稱為環境適應的蜜月期,新鮮人的幹勁與熱情恰恰好是最為沸騰的階段。然而假期一旦結束,初始的熱情就開始磨耗殆盡,假設又另有環境......

(閱讀全文)

發表時間:2009-05-12 07:37 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 11 日  星期一   晴天


染上五月病了-3-~ 分類: 5D班日誌~

最近發覺自己懶了~

做咩事都沒心機-3-~

只想懶懶地發呆...

今日成日都在發呆咩都唔記得啦-3-

只係記得最後係廁所皇上比家期整到成身濕哂

哈哈~~之後就番屋企啦~

發表時間:2009-05-11 09:22 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 10 日  星期日   晴天


母親節出左街 分類: 5D班日誌~

今日下午同屋企人出左去食飯

食完之後 同表姐佢地去機鋪打機

我阿妹唔夠16歲冇得去 呵呵

玩完之後去行左陣街

之後番屋企 幫狗狗同一森印髮型d野

之後睇鋼鍊~偉哥打黎

現在同佢講緊野~

發表時間:2009-05-10 09:38 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 9 日  星期六   晴天


西餐+唱k~ 分類: 5D班日誌~

今日要番西餐上食物衛生証書-3-唔比遲到 唔係冇得考-3-

可惜m明今次又錯過左啦~遲到冇得考~

之後放小息~我地成班落哂去買早餐食-3-"

之後我地係咁玩手機-w-

放左之後我地去左荃灣準備唱k~

當然食野先啦 啤啤同豬羚都唔食-3-

之後叫左詠c同丁丁黎

我地開左房先記得要叫大俊-3-"

之後佢聽到發火話做咩唔早d叫佢...

之後佢仲係嬲緊豬羚1個...-3-"  之後又比師父發現左嬲理我嗚.....

之後我同詠c係咁唱飛輪海d歌~唱到喉嚨好痛........

(閱讀全文)

發表時間:2009-05-10 12:15 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 8 日  星期五   晴天


又被罰的一天 分類: 5D班日誌~

剛回校就上數學-3-

要抄野@口@"""抄抄抄

普通話見到柒玲就火了!!!!

之後兩堂中文輕快過去(我要出去講野-3-~

英文又抄解釋-3-~

食完飯之後比阿杜叫放學去罰企@ @(我幫人拍蚊都罰 你瘋了嗎?

又英文-3-聽miss講左兩就完啦~

之後數學又抄野@口@

之後同雞雞落去...罰企到4點阿杜放人-3-

最後見到一森細老比阿杜罰-3-(真係可憐 我閃人先啦~

發表時間:2009-05-08 09:00 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]